فعالیت 12 واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری

فعالیت 12 واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری

12 واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری مشغول فعالیت هستند.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری گفت: از 12 واحد فناور موجود 10 واحد موفق به تولید شده اند و محصولات انها به بازار ارائه و توافق نامه هایی با بخش صنعت نیز در این زمینه امضاء شده است.
رضا سهیلی فرد افزود: مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری با در اختیار قرار دادن امکانات و خدمات مورد نیاز به صاحبان ایده و شرکتهای کوچک و متوسط نوپای فناور، هزینه های شروع به کار آنها را پایین آورده و ریسک شکست این واحدها را کاهش می دهد .
وی گفت: با برگزاری کلاسهای آموزشی و ارایه مشاوره های مختلف مدیریتی، بازاریابی، حقوقی و تخصصی، ضعفهای ساختاری و سیستمی این شرکتها را جبران کرده و راه را برای پرورش ایده ها و تجاری سازی آن ها هموار می سازد.
مدیر مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به اینکه هدف این مجموعه تبدیل نوآوری ها و دستاوردهای علمی به فناوری ها و محصولات مورد نیاز کشور و شکل دهی شرکت های دانش بنیان می باشد، افزود: این مرکز ضمن ترویج فرهنگ کارآفرینی در سطح دانشگاه تلاش می کند تا با شناسایی نخبگان و صید ایده های ناب و انجام حمایت های مادی و معنوی، مقدمات لازم برای تبدیل آنها به شرکت های دانش بنیان موفق را فراهم آورد.
رضا سهیلی فرد گفت : با ایجاد زیرساخت لازم به همراه پشتیبانی های مؤثر شرکت های دانش بنیان، آنها را در جهت تجاری سازی موفق محصولات و خدماتشان یاری نماید و بدین ترتیب هم دانشگاه و هم کارآفرینان از منافع مادی و معنوی دستاوردهای حاصل بهره مند گردند.


14 آذر 1395 12:14
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟