راه حل ستاد زیست‌فناوری برای رفع چالش‌های تولید شرکت‌های دانش‌بنیان

راه حل ستاد زیست‌فناوری برای رفع چالش‌های تولید شرکت‌های دانش‌بنیان

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ارائه راهکاری برای رفع مشکل تولید فعالان حوزه زیست‌فناوری خبر داد.
به گزارش ایسنا دکتر مصطفی قانعی با اشاره به حمایت‌های ستاد توسعه زیست فناوری از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه، افزود: با تشکیل یک شرکت واسط در ستاد به رفع مشکل برخی شرکت‌ها که فعالیت‌هایی در حوزه آزمایشگاهی داشتند، ولی توان تولید نیمه صنعتی محصولات خود را نداشتند، اقدام کردیم.
وی با تاکید بر اینکه با همکاری این شرکت واسط، شرکت‌های تولیدی می‌توانند محصولات خود را تولید کنند، اظهار کرد: در اجرای این طرح، فعالان حوزه زیست فناوری برای استفاده از امکانات و خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری تخفیفات مناسبی دریافت می‌کنند.
قانعی خاطرنشان کرد: این اقدام برای حمایت بیشتر از شرکت‌های فعال در حوزه زیست فناوری انجام شده و می‌تواند نقش مؤثری در تولید محصولات داخلی داشته باشد.
دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری یادآور شد: این کار با همکاری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی انجام شده و در اجرای این طرح با این شبکه همکاری زیادی داریم.
وی ابراز امیدوار کرد که با اجرای این طرح بتوانند به شرکت‌های داخلی فعال در حوزه زیست فناوری کمک کنند و موانعی که بر سر راه تولید محصولات این شرکت‌ها وجود دارد، رفع شود. 


14 آذر 1395 10:30
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟