حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان از کارهای موثر جهاد دانشگاهی

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان از کارهای موثر جهاد دانشگاهی

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه جهاد دانشگاهی بدون حاشیه‌سازی به انجام خدمت در استان می‌پردازد، گفت: یکی از کارهای موثر این نهاد حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است
به گزارش خبرنگار ایسنا، یوسف شاه حسینی در بازدید از مرکز درمان ناباروری و تحقیقات سلول‌های بنیادی جهاد دانشگاهی کرمانشاه با بیان اینکه جهاد دانشگاهی پل ارتباطی میان دانشگاه و جامعه است، گفت: این نهاد به معنای واقعی، مصداق مدیریت جهادی، ارتباط میان دانشگاه و جامعه و ظهور علم در عمل است.
وی با اشاره به جایگاه برجسته جهاد دانشگاهی کرمانشاه در میان سایر واحدهای جهاد دانشگاهی کشور، گفت:  فعالیت‌های بسیار گسترده، متنوع و علمی در مرکز جهاد دانشگاهی کرمانشاه صورت گرفته که موجب شده این مرکز به عنوان یکی از مراکز موفق جهاد دانشگاهی در کشور مطرح باشد که جا دارد از مسؤولین جهاد دانشگاهی کرمانشاه بابت این مساله قدردانی کرد.
شاه حسینی با بیان اینکه این نهاد بدون حاشیه‌سازی به انجام خدمت در استان می‌پردازد، گفت: یکی از کارهای موثر جهاد دانشگاهی حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است که در این راستا جهاد دانشگاهی کرمانشاه با حمایت‌های خود از شرکت‌های دانش بنیان خدمت موثری در راستای پیشرفت استان انجام می‌دهد.
معان سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی کرمانشاه اظهار کرد: این مرکز به لحاظ ساختمان و تجهیزات آن بسیار پیشرفته است و نیاز است تا مشکلاتی که بر سر راه‌اندازی آن وجود دارد هر چه سریعتر مرتفع شده تا در کوتاهترین زمان شاهد آغاز به‌کار این مرکز باشیم.
وی با بیان اینکه مردم بهره‌بردار اصلی این مرکز هستند، گفت: در راستای خدمات‌رسانی سریع به مردم باید همه با هم همکاری کرده و در جهت رفع مشکلات و موانع آغاز به کار این مرکز اقدام کنیم.
شاه‌حسینی به هم‌مرز بودن استان با کشور عراق، افزود: این امر ظرفیت خوبی برای استان در بحث توریسم درمانی ایجاد کرده و قطعا راه‌اندازی مرکزی مانند مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی کرمانشاه می‌تواند عامل موثری در زمینه جذب توریسم‌ درمانی در حوزه نازایی باشد.
وی با بیان اینکه مسؤولین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نگاه توسعه گرا دارند، گفت: خوشبختانه مسؤولین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از هر کاری که به پیشرفت و توسعه  استان منجر شود، حمایت خواهند کرد و در این زمینه هم خواستار حمایت‌های دانشگاه هستیم تا با رفع مشکلات مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی کرمانشاه بتوانیم در کوتاهترین زمان شاهد راه‌اندازی این مرکز باشیم.
بهرام بادکو رییس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه نیز در این بازدید با بیان اینکه موافقت با راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی کرمانشاه در سفر مقام معظم رهبری به تصویب رسید، گفت: از همان زمان استارت کار زده شد و امروز شاهد ساخت ساختمان مرکز و تجهیز آن هستیم.
وی با بیان اینکه تنها در  بحث صدور مجوز راه‌اندازی این مرکز مشکلاتی وجود دارد، ابراز امیدواری کرد با همکاری مسؤولین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هرچه سریعتر این مشکلات مرتفع شده و این مرکز راه‌اندازی شود.
رییس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه در ادامه با تشریح حوزه‌های کاری جهاد دانشگاهی کرمانشاه، گفت: یکی از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی حمایت از شرکت های دانش بنیان است که با توجه به کمبود فضایی که در این زمینه وجود داشت، ساخت ساختمان جدید پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی در دستور کار قرار گرفت.
بادکو از اختصاص 12 میلیارد تومان اعتبار در سفر هیات دولت برای تکمیل این ساختمان  خبر داد و اظهار کرد: در صورت تکمیل این واحد، 120 شرکت دانش بنیان می‌توانند در برج فناوری مستقر شده و مشغول فعالیت شوند و برنامه ما این است که با تزریق این اعتبارات فاز به فاز از ساختمان بهره‌برداری کنیم.
وی با اشاره به عملکرد موفق جهاد دانشگاهی کرمانشاه، گفت: این امر موجب شد که از سوی هیات امنای جهاد دانشگاهی کشور، واحد جهاد دانشگاهی کرمانشاه به همراه پنج واحد دیگر در کشور به سازمان جهاد دانشگاهی ارتقا یابند. 


9 آذر 1395 8:38
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟