اختصاص 15 هکتار زمین برای ایجاد پارک علم و فناوری کردستان

رئیس پارک علم و فناوری کردستان خبر داد
اختصاص 15 هکتار زمین برای ایجاد پارک علم و فناوری کردستان

 رئیس پارک علم و فناوری کردستان از تامین زمین برای ایجاد پارک علم و فناوری در این استان خبر داد و گفت: 15 هکتار زمین برای ایجاد این پارک اختصاص پیدا کرده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خالد سعیدی بعد از ظهر امروز در کارگروه اشتغال استان کردستان که با حضور معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن دولت استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات خوبی در راستای اجرای طرح تکاپو در استان کردستان انجام گرفته است.
وی از ایجاد مرکز بین‌المللی توسعه مرکز نرم افزار در این راستا در استان خبر داد و افزود: ایجاد چند شتاب‌دهنده در پارک علم و فناوری و شهر هوشمند از دیگر برنامه‌ها است.
وی با بیان اینکه مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری را در استان ایجاد کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری به منظور اجرای شهر هوشمند تفاهم نامه‌ای با دانشگاه وین منعقد کرده است.
رئیس پارک علم و فناوری کردستان تصریح کرد:  100 میلیون تومان اعتبار نیز برای معرفی توانایی‌های استان و محصولات و تولیدات پارک علم و فناوری کردستان جذب شده است و در همین راستا قراردادی با شبکه دو سیما منعقد کرده‌ایم.
به گفته سعیدی، فراخوان جذب و توانمندسازی افراد تحصیلکرده استان کردستان در پارک علم و فناوری استان در حال انجام شده است.
وی از نبود اعتبارات و منابع مالی کافی به عنوان یکی از اساسی‌ترین مشکلات در پارک علم و فناوری نام برد و اظهار کرد: در حال حاضر زمینی به مساحت 15 هکتار برای پارک علم و فناوری استان اختصاص پیدا کرده است.


7 آذر 1395 12:11
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟