۴ توصیه کاربردی برای هدایت استارت آپ ها

۴ توصیه کاربردی برای هدایت استارت آپ ها

اثر استارت آپ ها به دنبال رشد و پیشرفت استارت آپ هایشان هستند. با هم نگاهی به توصیه های کاربردی برای هدایت استارت آپ ها می اندازیم.
مهم ترین مسئله ای که در هدایت استارت آپ ها و پیشرفت آن ها وجود دارد، مشکل احتمالی نداشتن منابع و دانش کافی برای مدیریت رشد آن ها است. از شش کارآفرین برجسته راجع به این موضوع سوال شده که جواب های آن ها به ترتیب زیر است.
4 توصیه کاربردی برای هدایت استارت آپ ها
سختار سازمانی خود را بسازید!
مطمئن شوید که اعضای تیمتان در جای درست خود قرار دارند و کاملا برای کارها آماده و سرحال هستند. علاوه بر این مطمئن شوید که فرآیندهای سازمانی کاملا مشخص و معلوم هستند و توسط همه دنبال می شوند. تلاش کنید هر چیزی را که فکر می کنید باعث بالارفتن کارایی تیمتان و هدایت استارت آپ در مسیر درست می شود، با جدیت دنبال و آن را تبدیل به فرایندی خودکار کنید. راه تعامل را برای عملیات ساده و موثر در سازمان باز بگذارید.
Abgeka Delmedico از Elev8 Consulting Group
فرایندها و اجزای سیستم را ثبت کنید!
وقتی شروع می کنید بیشتر از اینکه مشتری و مخاطب داشته باشید، زمان کافی برای انجام کارها را در اختیار دارید. از این فرصت استفاده کنید و تمام اجزای سیستم و فرایند خود را ثبت کنید. فرایند ثبت کردن و پرونده ها را برای به روز رسانی و تغییرات بعدی باز بگذارید. ثبت کردن فرایندها برای زمانی که وقت کافی برای بازنگری در سیستم خود ندارید و قصد دارید تا پیمانکار و یا کارمند برای کارهایتان استخدام کنید، بسیار کمک خواهد کرد.
Jules Taggart از Jules Taggart Marketing
بر روی زیرساخت هایی سرمایه گذاری کنید که قابلیت رشد و پیشرفت را داشته باشند!
بخش فناوری اطلاعات یا همان IT مهم ترین قسمتی است که معمولا به عنوان موانع جدی برای پیشرفت و هدایت استارت آپ ها نام برده می شود. بر شبکه ها و سیستم هایتان تمرکز کنید و آن ها را طوری بسازید که قابلیت رشد و هدایت داشته باشند. مثلا روی زیرساخت های شبکه و زیرساخت های مجازی سرمایه گذاری کنید تا مطمئن شوید زمانی که قصد رشد کسب و کار را داشتید، این قابلیت برای رشد و گسترش آن کاملا فراهم است.
Steven Buchwald از Buchwald & Associates
داده هایتان را سازماندهی کنید!
همزمان با رشد استارت آپ و کسب و کارتان، این قضیه بسیار محتمل خواهد بود که تکنولوژی ها و پلتفورم های تعامل با مخاطبان به روز شود. این نکته هم اهمیت بسیاری دارد که تمام داده های مرتبط با شیوه های کسب درآمد را نیز سازمان دهی کنید تا انتقال آن به ابزارهای مرتبط به راحتی انجام گیرد و فرصت های سازمانی را از دست نرود.


2 آذر 1395 14:40
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟