استارت‌آپ در خدمت فرهنگ و هنر به اقتصاد هنرمندان کمک می‌کند

رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه:
استارت‌آپ در خدمت فرهنگ و هنر به اقتصاد هنرمندان کمک می‌کند

 رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه استارت‌آپ در خدمت فرهنگ و هنر را کمکی اقتصادی به هنرمندان دانست و گفت: استارت‌‌آپ ایجاد کسب و کار‌های جدید با استفاده از ایده‌های مبتکرانه و خلاق در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.
حجت سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از برگزاری نخستین پیش رویداد استارت‌آپ در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: در این خصوص همایشی به‌عنوان پیش‌ رویداد کارآفرینی فرهنگ و هنر برگزار شد.
رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه با بیان اینکه استارت‌آپ‌هایی که تا‌کنون برگزار شده‌اند بیشتر در حوزه فناوری، تکنولوژی و الکترونیکی بوده است، ادامه داد: این نیاز هم در حوزه فرهنگ و هنر که بخش بسیار مهمی است، نیز به وجود آمد.
این مسؤول با اشاره به ضرورت استارت‌آپ در خدمت فرهنگ و هنر، افزود: این رویداد به اقتصاد هنر و هنرمندان کمک شایانی می‌کند.
وی با بیان اینکه تاکنون در این حوزه ایده‌های نابی ارائه نشده است، افزود: با برگزاری همایش نخستین پیش رویداد استارت‌آپ به استقبال یک‌رویداد اصلی در قالب یک‌کار تیمی دانشجویی و تمامی کسانی که به حوزه کسب‌ و کار استارت‌آپ علاقمند هستند، پیش می‌رویم.
سلیمی با بیان اینکه باید با ایده‌های نو و خلاقانه خدمت ماندگار و پایداری را برای عرصه هنر و فرهنگ فراهم ساخت، یادآور شد: هدف از استارت‌آپ آموزش و ترویج کارآفرینی است به گونه‌ای که در گروه یکی ایده خود را به اجرا می‌گذرد و اعضای گروه از نظر فکری و مالی ایده را حمایت می‌کنند تا به ثروت تبدیل شود.


26 آبان 1395 15:47
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟