ضریب اشغال هتل ها در نوروز رشد قابل توجهی داشت

یك فعال حوزه گردشگری:
ضریب اشغال هتل ها در نوروز رشد قابل توجهی داشت
مدیر گروه هتل های پارس گفت: رشد حجم سفرهای نوروزی رونق هتلداری را نیز به دنبال داشت به گونه ای كه ضریب اشغال هتل ها در مناطق گردشگر پذیر نسبت به سال گذشته بیش از 20 درصد رشد یافت.
'جمشید حمزه زاده' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، میانگین زمان اقامت گردشگران در هتلها در ایام نوروز را سه شب عنوان كرد.
این فعال صنعت گردشگری با بیان اینكه ایام نوروز برای صنعت هتلداری در ایران یك مورد استثنایی محسوب می شود، افزود: ضریب اشغال هتل ها در ایام نوروز در مناطق گردشگر پذیری چون كیش و مشهد حتی در برخی موارد به 100 درصد هم می رسد.
حمزه زاده با بیان اینكه به جز ایام عید، بسیاری از شهرهای گردشگر پذیر از نظر تعداد مراكز اقامتی مشكل كمبود جا ندارند، اظهار داشت: بسیاری از هتل ها در طول ایام سال خالی هستند.
وی گفت: صنعت گردشگری در ایران بیش از هر چیز نیازمند توزیع مناسب سفر است تا فعالان این صنعت و بویژه صاحبان مراكز اقامتی در دیگر ایام سال نیز بتوانند پذیرای مسافران باشند و تقاضای سفر به ایام خاصی مانند نوروز محدود نشود.
این فعال صنعت هتلداری همچنین خواستار ارتقای كیفیت خدمات از سوی هتلداران شد تا مردم نیز با خیال آسوده هتل ها و مراكز اقامتی رسمی كشور را برای اسكان در سفر انتخاب كنند. 

16 فروردين 1391 13:33
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟