تفویض اختیار به مدیران مناطق و واحدها، باعث می شود عملیات اجرایی شرکت به نحو مطلوب انجام پذیرد

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی:
تفویض اختیار به مدیران مناطق و واحدها، باعث می شود عملیات اجرایی شرکت به نحو مطلوب انجام پذیرد
دومین جلسه شورای اداری شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی با حضور مدیر عامل ، معاونین و مدیران ارشد شرکت تشکیل شد .
به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ایرانگردی و جهانگردی ،در این جلسه حمیدرضا جباری امیری مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت ضمن اعلام گزارش های خود در خصوص بازدیدهای به عمل آمده از برخی از واحدها گفت: دیدارهای حضوری با کارکنان واحدها و بررسی مشکلات آنها از نزدیک باعث می شود ضعفهای مجموعه خود را نشان داده و بتوان با هماهنگی مجموعه ستادی این ضعف ها را برطرف نمود.
وی اظهار داشت:با تفویض اختیارات به مدیران مناطق و واحدها ، عملیات اجرایی شرکت به نحو مطلوب انجام خواهد پذیرفت.
در این نشست معاونین و مدیران شرکت به تشریح اقدامات خود در یک هفته اخیر پرداختند و در ادامه مدیر عامل شرکت نیز در خصوص هر کدام از اقدامات ،نظرات خود را بیان نمود.
جباری امیری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی گفت: بخش بازاریابی و فروش با راه اندازی دفاتر مشتریان در مراکز اقامتی و تعیین مسئول برای این بخش در تکمیل ظرفیت بخش اقامتی نقش به سزایی خواهند داشت.
وی گفت :ساخت اجرایی کشور در دو بخش اداری و کارگری مرهون زحمات بازنشستگان می باشد بنابراین تکریم این عزیزان و فراهم نمودن محیطی توام با آرامش و فراهم سازی زمینه سفرهای آسان و ارزان قیمت ، می توان نقش به سزایی در امید به آینده در این عزیزان به وجود آورد .
جباری در خصوص انعقاد قراردادها در شرکت گفت: کلیه قراردادهای شرکت از این تاریخ با اطلاع واحد حقوقی انجام می پذیرد و چنانچه قراردادی بدون اطلاع واحد حقوقی منعقد شود هرگونه مسئولیت متوجه واحد انتقاد کننده قرارداد خواهد بود.
جباری امیری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در خصوص ارزشیابی گفت: ارزشیابی شرکت یکی از بخش های مهم آن است بنابراین اولین نتیجه ارزشیابی باید تا سوم آذر ماه سال جاری بر مبنای 3 شاخه درآمد ، هزینه و رضایت مندی حاصل شود تا بتوانیم بر اساس آن برنامه ریزی لازم را انجام دهیم .
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی گفت : توجه به بخش نگهبانی، حفاظت محیطی و فیزیکی واحدها مهم ترین امور شرکت می باشد بنابراین با برنامه ریزی و آموزش کارکنان بخش نگهبانی و حفاظت فیزیکی ، زیر ساخت های آن را در جهت قرار گرفتن این واحد به جمع اداره حراست شرکت فراهم خواهیم نمود.
جباری امیری مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در خصوص تورهای بازنشستگان گفت: با توجه به جشنواره سفرهای ارزان قیمت پاییزی و زمستانی برای بازنشستگان، اقدامات لازم جهت هماهنگی با مسئولان کانون های بازنشستگی و نظارت بر تورهای داخلی در دستور کار قرار گیرد و نرخ ها تعریف و به کانون های سراسر کشور و مراکز اقامتی ابلاغ خواهد شد تا عزیزان با خاطری آرام به سفر بپردازند.
وی با اشاره به دیدار خود با معاونت اداری مالی سازمان تامین اجتماعی گفت : با جلسات خوبی که با این معاونت انجام شده امیدواریم زمینه بهره مندی عزیزان بازنشسته و کارکنان این سازمان را از مراکز اقامتی شرکت بهره مند نمائیم.
وی در ادامه گفت: صحبت هایی درباره استاندارد سازی واحدهای اقامتی با شرکت"سمگا" انجام شده و به منظور ارتقاء سطح کیفی مراکز اقامتی و پرسنل مراکز و کسب نمایندگی از شرکت "سمگا" نیز بزودی اقداماتی انجام خواهد شد .
جباری بر تسریع در روند اجرایی بیمه تکمیلی کارکنان ، تهیه بانک اطلاعاتی کارمندان شرکت، استفاده از نیروهای متخصص، برقراری نظم اداری و پوشش اداری مطلوب در ستاد و مراکز اقامتی و پذیرایی تاکید کرد.
جباری امیری در ادامه اظهار داشت: طبقه بندی مناطق شرکت به 5 تیپ بر اساس اصول و قوانین خاص بوده و باعث می شود که واحدهایی که در تیپ های پایین تر قرار می گیرند برای دست یابی به رده های بالاتر تلاش نمایند، چراکه تیپ بندی واحدها انگیزه لازم را در این باره ایجاد خواهد کرد .
مصطفی سعیدی عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه شرکت ایرانگردی و جهانگردی نیز طی سخنان اعلام کرد: ترکیب جدید مدیریت شرکت با نگرشی جدید و با تجربه گذشته و نگاه به آینده با صرفه و صلاح شرکت کار خود را آغاز نموده است و در این مسیر کارها باید بر مبنای کارشناسی انجام پذیرد و در این راستا مدیران مراکز و واحدها باید برنامه ها ، مشکلات و دیدگاههای خود را بصورت مکتوب ارائه نماید تا با نگاه جامع تری نسبت به رفع مشکلات و معضلات اقدام شود.

1 آذر 1390 11:41
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟