رونق بخش اداری و اقتصادی کشور مرهون تلاش بازنشستگان است

مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی:
رونق بخش اداری و اقتصادی کشور مرهون تلاش بازنشستگان است
به مناسبت 25 ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان مراسم وی‍ژه ای از سوی کانون مرکزی بازنشستگان کشوری در سالن همایش های این کانون برگزار شد.
به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی، حمیدرضا جباری امیری مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت در جمع بازنشستگان اظهار داشت: رونق بخش اداری و اقتصادی کشور مرهون تلاش بازنشستگان می باشد و همان گونه که در عرصه اجرایی کشور مشاهده می نماییم چهره هایی در عرصه خدمتگذاری به مردم فهیم کشورمان مشغول فعالیت هستند که خود دست پرورده این عزیزان بازنشسته می باشند.
وی گفت: شرکت ایرانگردی و جهانگردی با توجه به ماموریتی که بر عهده دارد توجه به مقوله رفاهی بازنشستگان را به طور ویژه و خاصی دنبال می کند که از جمله می توان به سفرهای ارزان قیمت و آسان اشاره کرد.
مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی با بیان اینکه این شرکت با 64 مرکز اقامتی و هتل در سراسر کشور متعلق به سازمان بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی است، گفت: 3 میلیون بازنشسته کشوری و 4 میلیون بازنشسته و مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی باید بدانند که این 64 هتل و مرکز اقامتی برای آنها و متعلق به آنهاست و همه این عزیزان با تسهیلاتی که برای آنها در نظر گرفته شده می توانند با تخفیف های ویژه از این امکانات استفاده نمایند.
جباری امیری اظهار داشت: شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی حسب دستور مدیرعامل سازمان بازنشستگی کشوری سرکار خانم عطاریان بخشنامه ای را صادر و ابلاغ نموده که بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی و کارکنان این دو سازمان به محض ورود به مراکز شرکت در سراسر کشور می توانند با ارائه سفر کارت ملی، کارت منزلت، کارت بازنشستگی و فیش حقوقی از 40 درصد تخفیف اقامتی مراکز تحت پوشش شرکت استفاده نمایند.
او افزود: 20 درصد تخفیف نیز در قسمت پذیرایی و رستوران مراکز تحت پوشش این شرکت برای بازنشستگان و کارکنان سازمان بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی ارائه می شود.
جباری امیری گفت: با حذف حق سرویس و حق ورودی در تالارهای شرکت در مراکز استان ها سومین گام ارائه خدمات رفاهی را برداشته ایم تا از این طریق بتوان کمک خوبی برای برگزاری مراسم بازنشستگان برداریم.
وی گفت: تمامی بازنشستگان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی از بخش رزرواسیون شرکت بازدید نموده و قیمت هتل ها و سایر موارد را در آن مشاهده کنند.
جباری امیری با اشاره به راه اندازی جشنواره سفرهای ارزان قیمت پاییزه و زمستانه از یکم آذر ماه گفت: بازنشستگان می توانند در قالب تور نیز از مراکز اقامتی شرکت استفاده کنند.
وی تاکید کرد: تخفیف های در نظر گرفته شده مختص شرایط فعلی نیست و حتی در اوج کاری شرکت نیز اعمال خواهد شد.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی خطاب به بازنشستگان گفت: شما پیشکسوتان باید بدانید که تمامی مراکز 64 گانه شرکت متعلق به شما و در خدمت شماست.

1 آذر 1390 11:40
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟