تدوین لایحه افزایش حضور بخش خصوصی در صنعت گردشگری

تدوین لایحه افزایش حضور بخش خصوصی در صنعت گردشگری
لایحه افزایش حضور بخش خصوصی در فعالیت های گردشگری تدوین شده است .
به گزارش واحد مرکزی خبر ، معاون سرمایه گذاری و طرح های سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور امروز در همایش مجمع سرمایه‌گذاران تاسیسات گردشگری استان قم افزود: بر اساس این لایحه همه مراکز اقامتی و تفریحی موجود به بخش خصوصی واگذار می شود .
فاضلی از ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران بخش خصوصی به منظور فعالیت های گردشگری خبر داد و افزود : باید با مشارکت بانک ها برای واگذاری تسهیلات و وام بلاعوض به سرمایه گذاران گام موثری در این زمینه برداشته شود .
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان قم هم در این همایش تبدیل قم به قطب گردشگری مذهبی را رویکرد امسال این اداره کل دانست و افزود : در این استان ظرفیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و تبدیل به قطب گردشگری مذهبی ایجاد شده است .
ارجمندی با اشاره به جایگاه خاص قم و وجود حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران و امامزادگان و دیگر ظرفیتها و جاذبه های تاریخی و گردشگری قم افزود : 53 طرح گردشگری شامل هتل ، هتل آپارتمان و مجتمع‌های بین‌راهی با 20 تا 80 درصد پیشرفت با سرمایه گذاری بخش خصوصی در قم در حال اجراست.
در این همایش که بیش از 50 سرمایه گذار بخش خصوصی حضور داشتند راهکارهای توسعه و گسترش بخش گردشگری استان قم بحث و تبادل نظر شد .

25 ارديبهشت 1390 8:41
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟