نتایج آزمون استخدامی وزارت مسكن این هفته اعلام می‌شود

نتایج آزمون استخدامی وزارت مسكن این هفته اعلام می‌شود
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت مسكن و شهرسازی از اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت مسكن و شهرسازی كه جمعه گذشته برگزار شد، طی هفته جاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مهندس رضا انجم شعاع با بیان اینكه وزارتخانه مذكور در شرایط كنونی به نیروهای كارشناسی در رشته‌های مربوطه نیاز دارد، اظهار كرد: از آنجایی‌كه اكثر كارشناسان حوزه حقوقی و املاك این وزارتخانه در شرف بازنشستگی قرار دارند با پیگیری‌های انجام شده مجوزهای لازم برای استخدام 220 نفر در رشته‌های حقوق و نقشه‌برداری گرفته شد و در روز جمعه گذشته نیز آزمون استخدامی با شركت 1200 نفر در شهر تهران برگزار شد.
وی با اشاره به اینكه از مجموع 1200 نفر شركت‌كننده در آزمون برگزار شده، 107 نفر پذیرفته می شوند، از اعلام نتایج طی هفته جاری خبر داد و تصریح كرد: داوطلبان می توانند روز سه شنبه با مراجعه به سایت www.moeeniran.ir از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت مسكن و شهرسازی الباقی سهمیه استخدامی تا سقف 220 نفر را متعلق به فرزندان معظم شاهد و ایثارگران اعلام كرد و افزود: این دسته از افراد هم اكنون در حال طی مراحل مختلف استخدام خود هستند.
وی با اشاره به اینكه از مجموع 220 نفری كه استخدام می شوند تنها 25 نفر در حوزه ستادی وزارت مسكن و شهرسازی در تهران به كار خواهند پرداخت، گفت: مابقی پذیرفته‌شدگان در 30 استان كشور به مردم كشورمان خدمات ارائه می‌دهند.
انجم شعاع خاطرنشان كرد: افرادی كه اسامی آنها روی سایت www.moeeniran.ir اعلام می‌شود باید برای طی مراحل مصاحبه و گزینش به وزارت مسكن و شهرسازی مراجعه كنند.

17 اسفند 1389 9:35
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟