تامین معیشت کارگران در مازندران با جدیت دنبال شود

بابایی خواستار شد:
تامین معیشت کارگران در مازندران با جدیت دنبال شود
عضو شورای اشتغال کشور با اشاره به وجود مشکلات عدیده معیشتی در فعالیت کارگران، خواستار جدیت بیشتر مسئولان برای تامین معیشت این قشر زحمتکش جامعه شد.
به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی کارنامی عصر شنبه در جلسه ماهانه کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار مازندران در ساری افزود: بیش از 1.5 میلیون بیمه شده جامعه کارگری به همراه خانوادهایشان تشکیل می دهند که در تحولات انقلاب و جنگ و حمایت از رهبری خوب درخشیدند.
وی خاطر نشان کرد: جامعه کارگری فتنه و فتنه گری را در کشور محکوم کرده و در اطاعت از رهبری و حفظ  ارزشهای اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
 عضو شورای اشتغال کشور افزود: کانونهای کار کشور باید با برنامه ریزیهای منسجم و اساسی امورات مربوط به کارگری را به درستی و با قدرت پیگیری کنند و از ظرفیت موجود کانون به نفع همه کارگران استفاده کنند.
وی ادامه داد: مدیران کار و امور اجتماعی ارامش خود را مدیون تشکلهای کارگری هستند که با تلاش شبانه روزی خود محیط ارامی را برای کارگران و جامعه فراهم می اورند ولی متاسفانه اداره کار و امور اجتماعی کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار را فراموش کرده  است.
وی از عملکرد اداره کار انتقاد کرد و اظهار داشت: دست همه زحمتکشان کار و کارگری را به گرمی می فشاریم و از اداره کار می خواهیم که به جامعه کارگری بهای بیشتر داده و از نظرات انها در پیشبرد اهداف بلند کارگری استفاده کنند.
بابایی، از برگزاری کارگاه اموزشی برای شوراهای کارگری استان خبر داد و گفت: شوراهای کارگری برای افزایش سطح اگاهی خود باید در دورهای اموزشی شرکت کنند و با دانشی که کسب خواهند کرد باید به فکر راهکار های جدید برای کارگران باشند.
وی اذعان داشت: نمایندگان مجلس و مسئولان  نظام باید برای مشکل واحد های تولیدی و کارگران مصوبات تاثیر گذاری را به تصویب برسانند تا بتوان اقتصاد کشور را با تلاش و کوشش همه افراد جامعه به گردش درآورد.
بابایی یادآور شد: کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار آمادگی دارد برای تغییر معیشت کارگران و حفظ و هماهنگی بین تشکلهای کارگری و صنفی با همه تشکلهای کارگری جلساتی را برای رفع مشکلات کاری و کارگری برگزار کند.

8 اسفند 1389 9:10
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟