انتشار آگهی دوم جذب هیات علمی در بهمن

اعلام اسامی پذیرفته شدگان جذب هیات علمی تا پایان ماه
انتشار آگهی دوم جذب هیات علمی در بهمن
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اعلام نتایج نهایی نخستین گروه پذیرفته شدگان عضو هیات علمی دانشگاه‌ها تا پایان بهمن ماه خبرداد.
به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حسین نادری‌منش در حاشیه جلسه شورای عالی عتف در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه اسامی اعضای هیات علمی به دانشگاه‌ها معرفی شده‌اند، گفت: دانشگاه‌ها تا پایان دی ماه برای اعلام نتایج مهلت داشتند و در حال حاضر منتظر دریافت این نتایج هستیم.
وی با اشاره به اینكه دانشگاه‌ها حق پذیرش عضو هیات علمی را در اختیار دارند، عنوان كرد: در این راستا ما در رعایت عدالت علمی و عمومی رصد خواهیم داشت تا افراد ذیصلاح به جایگاه واقعی خود برسند و به نیازهای دانشگاه‌ها نیز توجه شود.
معاون آموزشی وزیر علوم اظهار كرد: با توجه به آئین نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی که پذیرش اعضای هیات علمی را دو بار در سال تعیین کرده است، آگهی دوم جذب اعضای هیات علمی در بهمن ماه منتشر خواهد شد.
نادری‌منش با بیان اینكه در این مرحله فقط افرادیكه مدرک دکتری دارند می توانند نام نویسی کنند، افزود: در این مرحله ظرفیتهای جدید دانشگاه‌ها و ظرفیت دانشگاه‌هایی که تاکنون اعلام نشده‌اند، در نظر گرفته می شود.
وی از نام نویسی حدود2600 نفر با مدرک دکتری در جذب نیمه متمرکز سراسری امسال و در اولویت قرار دادن دارندگان مدرک دکتری خبرداد و اضافه کرد: بیش از30 هزار نفر از داوطلبان جذب، دارای مدرک کارشناسی ارشد و یا دانشجوی دکتری هستند.
نادری منش با بیان اینكه در جذب عضو هیات علمی به هر اندازه كه دانشگاه‌ها ظرفیت داشته باشند از آنها حمایت می کنیم، تصریح كرد: اگر تعداد نهایی اعضای هیئت علمی مورد نیاز دانشگاه‌ها به10 هزار نفر نیز افزایش یابد، حمایت‌های وزارتخانه ادامه دارد و‌ این کار قطعا به بهتر شدن شاخص نسبت استاد به دانشجو کمک خواهد کرد.

8 بهمن 1389 11:7
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟