آزمون استخدامی نهاد كتابخانه‌ها برگزار می‌شود

آزمون استخدامی نهاد كتابخانه‌ها برگزار می‌شود
اسفند ماه، سومین آزمون جامع استخدامی نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور بر اساس اعلام نیاز استان‌ها برگزار می‌شود.
 به گزارش لیزنا، به نقل از روابط عمومی نهاد كتابخانه‌های عمومی کشور، معاون اداری و مالی دیبر كل نهاد كتابخانه‌های عمومی با اعلام این خبر گفت: با توجه به عنایت خاص دولت دهم به كتابخانه‌ها و نیاز مناطق مختلف به افزایش خدمات كتابخانه‌ای در راستای نهضت مطالعه مفید، پس از اخذ مجوز از هیات امنای نهاد كتابخانه‌ها، بیش از 400 نیروی انسانی متخصص در استان‌های مختلف دعوت به همكاری می‌شوند. نیروهای انسانی جدید بر اساس افزایش كتابخانه‌های استان‌ها و نیز ارتقای ارایه خدمات و تقاضای اعضا انتخاب می‌شوند.
 پرویز شیرازی افزود: مرحله نخست (كتبی متمركز ) با انتخاب سه برابر ظرفیت نهایی اسفند ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از 10 تا 25 بهمن با مراجعه به پورتال نهاد كتابخانه‌ها به نشانی http://www.iranpl.ir/ نام‌نویسی كنند. زمان دقیق برگزاری آزمون كتبی متعاقبا اعلام می‌شود.
 وی گفت: شرایط خاصی خارج از چارچوب مقررات برای شركت در آزمون وجود ندارد.
 معاون اداری و مالی دبیر كل نهاد كتابخانه‌های عمومی گفت: دانش‌آموختگان رشته‌های تحصیلی كتابداری، علوم كتابداری و اطلاع‌رسانی، برنامه‌ریزی كتابداری، الهیات، الهیات و معارف اسلامی، امور فرهنگی و مدیریت فرهنگی و یا مدرك سطح دو و یا بالاتر علوم حوزوی، مدیریت بازرگانی،‌مدیریت دولتی در مقطع كارشناسی، مدیریت دولتی در مقطع كارشناسی ارشد با گرایش‌های منابع انسانی، مدیریت تحول، تشكیلات و روش‌ها و مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی و رشته‌های مهندسی صنایع، اقتصاد، علوم اقتصادی، برنامه‌ریزی آموزشی، مدیریت دولتی با گرایش مالی، مهندسی عمران، مهندسی راه و ساختمان، مهندسی معماری، آمار و آمار كاربردی، مدیریت برنامه‌ریزی، برنامه‌ریزی، ارتباطات و آمار، علوم ارتباطات اجتماعی (روابط عمومی)، علوم ارتباطات و روزنامه نگاری و مدیریت رسانه مجاز به شركت در این آزمون خواهند بود.
 شیرازی افزود: آزمون مرحله نخست به صورت متمركز در مراكز استان‌ها برگزار می‌شود و گزینش نهایی از طریق مصاحبه با درنظر گرفتن نیاز هر استان به صورت بومی و منطقه‌ای خواهد بود.
 


9 بهمن 1389 8:31
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟