نتایج آزمون کتبی تربیت مدرس حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد

نتایج آزمون کتبی تربیت مدرس حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد
مدیر سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از اعلام نتایج آزمون کتبی تربیت مدرس این مرکز خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر در قم، حجت‌الاسلام محسن محدث صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آزمون کتبی این دسته از داوطلبان روز جمعه 17 دی‌ماه به صورت متمرکز در شهر مقدس قم برگزار شد، افزود: نتایج این آزمون از طریق اینترنت اعلام شده است.
وی یادآور شد: آزمون کتبی تربیت مدرس حوزه‌های علمیه خواهران با حضور بیش از 150 نفر در رشته‌های تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول، کلام اسلامی، فلسفه اسلامی، ادبیات عرب و مطالعات اسلامی زنان برگزار شد.
مدیر سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه از قبول‌شدگان آزمون کتبی به منظور شزکت در مصاحبه علمی رفتاری که در شهر قم برگزار می‌شود دعوت خواهد شد، گفت: شروع کلاس‌های پذیرفته‌شدگان این آزمون از ترم دوم سال تحصیلی 90-89 خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: اسامی قبول‌شدگان آزمون کتبی تربیت مدرس حوزه‌های علمیه خواهران در سامانه مدیریت سنجش و پذیرش این حوزه‌ها به نشانی http://www.whc.ir/paziresh قابل دریافت است.
حجت‌الاسلام محدث با اشاره به تعداد قبول‌شدگان آزمون کتبی در هر یک از رشته‌ها اظهار داشت: در گرایش تفسیر و علوم قرآنی 10 نفر، گرایش فقه و اصول 12 نفر، گرایش فلسفه اسلامی 6 نفر، گرایش کلام اسلامی 4 نفر، گرایش مطالعات اسلامی زنان 36 نفر و در گرایش ادبیات عرب 23 نفر در آزمون کتبی قبول شده‌اند که برای شرکت در آزمون علمی رفتاری دعوت خواهند شد.
وی این آزمون را مربوط به سومین دوره تربیت مدرس حوزه‌های علمیه خواهران دانست و افزود: با توجه به کمبود استاد در حوزه‌های علمیه خواهران در مناطق مختلف کشور از فارغ‌التحصیلان ممتاز مقطع سطح دو (کارشناسی) حوزه‌های علمیه خواهران در نقاطی که بیشتر با کمبود استاد مواجه هستند دعوت می‌شود تا در دوره‌های تربیت مدرس شرکت کنند و پس از اتمام دوره تربیت مدرس به عنوان مدرس رسمی حوزه‌های علمیه خواهران مشغول به کار شوند.
مدیر سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: پذیرفته‌شدگان دوره تربیت مدرس در این دوره، ضمن گذراندن برخی دروس تربیتی، دوره سطح سه (کارشناسی ارشد) را می‌گذرانند.

6 بهمن 1389 12:10
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟