مجمع كارآفرینان سینمای ایران هم تشكیل می‌شود

سجادپور تاكید كرد؛
مجمع كارآفرینان سینمای ایران هم تشكیل می‌شود
به زودی مجمع كارآفرینان سینمای ایران با حضور مجمع توزیع‌كنندگان سینمای ایران، انجمن تهیه‌كنندگان محصولات ویدئویی، انجمن سینماداران دركنار اتحادیه واحد تهیه‌كنندگان كار خود را آغاز خواهند كرد.
ایلنا: بعضی فیلم‌های سینمایی پس از نمایش در سینماها در هنگام عرضه در شبكه نمایش خانگی دچار تغییراتی می‌شود. گاه بخش‌هایی از آنها حذف شده و فیلم گاه نسبت به نسخه‌ی سینمایی كوتاه‌تر می‌شود.
علیرضا سجادپور(مدیركل اداره نظارت ارزشیابی معاونت سینمایی) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به این مطلب افزود: درباره این موضوع و جزئیات آن باید اداره‌ی كل نمایش خانگی توضیح بدهد اما دركل می‌توان گفت كه ممیزی در سینما باتوجه به دایره‌ی مخاطبان تغییر می‌كند و نحوه‌ی نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر اكران عمومی و نمایش خانگی متفاوت است و هركدام تابع ضوابط خاصی است. از این رو اینكه بعضی فیلم‌ها در هنگام عرضه در شبكه نمایش خانگی دچار تغییراتی می‌شوند یا بعضا ممیزی خاصی دارند؛ منطقی است.
سجادپور درباره اتحادیه واحد تهیه‌كنندگان گفت: مجمع عمومی این اتحادیه عصر روز گذشته(26 دی) با حضور بیش از 70 درصد از مدعوین برگزار شد و انتخابات نیز به صورت سالم انجام شد. در این مجمع هیچ فردی اجازه وكالت از كسی دیگری را نداشت و روند كار به صورتی بود كه فقط افرادی كه حضور فیزیكی داشتند؛ می‌توانستند در آن شركت كنند. من از این انتخابات؛ انتخاباتی سالم‌تر و بهتر ندیده بودم زیرا برگزاری این مجمع هیچ شائبه‌ای نداشت.
سجادپور با اشاره به اینكه برگزاری این مجمع و تشكیل اتحادیه مقدمه برای فعالیت‌های بزرگ‌تری در عرصه سینماست، گفت: به زودی مجمع كارآفرینان سینمای ایران با حضور مجمع توزیع‌كنندگان سینمای ایران، انجمن تهیه‌كنندگان محصولات ویدئویی، انجمن سینماداران و همچنین با همكاری این اتحادیه فعالیت خود را آغاز خواهد كرد.

27 دی 1389 13:17
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟