نتایج آزمون سراسری كارآموزی وكالت نیمه دی ماه امسال اعلام می شود

نتایج آزمون سراسری كارآموزی وكالت نیمه دی ماه امسال اعلام می شود
رییس اتحادیه سراسری كانون های وكلای دادگستری ایران از اعلام نتایج آزمون كارآموزی وكالت در دی ماه امسال خبر داد.  
بهمن كشاورز روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با یادآوری اینكه آزمون كارآموزی وكالت 12 آذر ماه جاری برگزار شد،افزود: طبق قرار داد اتحادیه با سازمان سنجش قرار است نتایج آزمون یك ماه پس از برگزاری آن اعلام شود.
رییس اتحادیه سراسری كانون های وكلای دادگستری ادامه داد: در آزمون امسال حدود 36 هزار نفر از دانش آموختگان رشته وكالت شركت كردند كه در نهایت هزار و 774 نفر پذیرفته خواهند شد.
كشاورز تصریح كرد: از مجموع پذیرفته شدگان آزمون امسال، 631 نفر در كانون وكلای مركز و استان های توابع این كانون پذیرفته می شوند.
وی همچنین با تاكید بر اینكه آزمون وكالت در سال جاری بدون هیچ گونه شك و شبهه ای و در سلامت برگزار شد، گفت: تاكنون هیچ شكایتی مبنی بر وجود تخلف یا تقلب در آزمون امسال دریافت نشده است.
رییس اتحادیه سراسری كانون های وكلای دادگستری درباره سهولت یا سختی سووالات امسال نیز افزود: در این باره شكایت مكتوبی دریافت نشده اما مطالبی را در این باره شنیدم كه با توجه به تنظیم سووالات از سوی هیات تشكیل شده برای این امر، اتحادیه در گروه تنظیم سووالات نقشی نداشت.
كشاورز با یادآوری اینكه كلید سووالات آزمون حدود سه روز پیش به سازمان سنجش تحویل شد، گفت: اتحادیه هیچ مسوولیتی در قبال سهولت یا اشكالات موجود در سووال ها نداشته و ندارد.

21 آذر 1389 14:45
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟