امضای تفاهم نامه همكاری بین جهاددانشگاهی واحد قزوین و دانشگاه علوم پزشكی

امضای تفاهم نامه همكاری بین جهاددانشگاهی واحد قزوین و دانشگاه علوم پزشكی
تفاهم‌نامه‌ای به منظور انجام همكاری‌های علمی، تحقیقاتی، آموزشی وفرهنگی وهمچنین تبادل تجربیات میان دكتر شفیعی رییس جهاددانشگاهی قزوین و دكتر زینالو رییس دانشگاه علوم پزشكی قزوین منعقد شد.
به گزارش ایسنا، دكتر عبدالله شفیعی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: با امضاء این تفاهم نامه مسیر همكاری دو نهاد جهاد دانشگاهی و علوم پزشكی قزوین هموار شد.
دكتر زینالو نیز در این مراسم بر عزم هیات رییسه دانشگاه علوم پزشكی و مچموعه تحت پوشش این دانشگاه بر همكاری با جهاد دانشگاهی استان قزوین تاكید كرد و گفت: در آینده شاهد اجرای پروژه‌های خوبی با جهاد دانشگاهی خواهیم بود.
به گزارش ایسنا در این تفاهم نامه كه در محل دانشگاه علوم پزشكی قزوین و با حضور هیات رییسه دانشگاه و همچنین دكتر عبداله شفیعی و جمعی از اعضاء جهاددانشگاهی برگزار شد جهاددانشگاهی متعهد شد كه در كلیه زمینه‌های آموزشی، تحقیقاتی كاربردی و فرهنگی همكاری داشته باشد.
براساس این تفاهم نامه همچنین دانشگاه علوم پزشكی قزوین نیز متعهد شده است با در نظر گرفتن كلیه امكانات طرفین اعم از علمی، فنی، نیروی انسانی، تجربه وتخصص به منظور تامین خدمات علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی ومشاوره‌ای همكاری نماید.
ضمنا به منظور تحقق مفاد تفاهم‌نامه كار گروهی مركب از حداقل 2 نفر نماینده از هر طرف به صورت كارگروه مشترك تشكیل و در چهارچوب آیین نامه و ضوابط اجرایی شیوهای اجرایی برنامه مورد نظر را مشخص و نتایج پی‌گیری و همچنین موانع و پیشرفت موضوعات جلسات را به مدیریتهای طرفین گزارش دهند.
در ادامه جلسه مقرر گشت، در هر موضوع همكاری ،قراردادی جداگانه منعقد گردد .
مدت این تفاهم نامه 2 ساله است كه در صورت اجرای موفقیت آمیز و توافق طرفین تمدید خواهد شد.

10 آذر 1389 13:32
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟