نفت مركزی انجمن نخبگان تاسیس می كند

نفت مركزی انجمن نخبگان تاسیس می كند
مدیر عامل شركت نفت مناطق مركزی ایران از تاسیس و راه اندازی انجمن نخبگان این شركت به منظور حمایت و پویایی علمی بیشتر نخبگان و زیر مجموعه مدیریت منابع انسانی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شركت نفت مناطق مركزی ایران در نشست نخبگان شركت نفت مناطق مركزی ایران با مدیر عامل و اعضای هیات مدیره ، مهندس مهدی فكور با اشاره به نقش نخبگان در ایجاد تغییرات مثبت و تحول و بازتعریفی كه از مفهوم نخبه می شود ، اظهار داشت : فرد نخبه و فعالیت آن مربوط به یك دوره خاص نمی شود و تراوشات ذهنی و خلاقیت آنها بایستی در هر مقطعی نمود خارجی یابد و این باعث بهبود كیفیت و تولید فكر و اندیشه در محیط كار شود. در این راستا برای رفع مسائل نخبگان شركت و برای ارتقاء ارائه خدمات علمی و فنی ، این انجمن تشكیل تا با همفكری و مشاركت علمی بتوانیم به خوبی در امر تولید نفت و گاز و دستیابی به تكنولوژی های نوین موفق شویم.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر بومی سازی دانش و استفاده از افكار پویای جوانان این مرز و بوم در توسعه همه جانبه كشورمان تصریح كرد : این سخن حكیمانه مقام معظم رهبری باید برای ما نقشه راه باشد كه بر اساس نیازهای زیستی ، صنعتی ، فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی به بازتعریف و تولید علم مبادرت ورزیم و كوشش كنیم كه بر مبنای ساختار جامعه خود همه لوازم و جوانب توسعه پایدار را در دستور كار خود قرار دهیم. صنعت نفت نیز بایستی محصول مقالات و دانش های علمی كه بوسیله كاركنان نخبه خود تولید می كند ، برای ساختارهای مخازن نفتی و گازی آن تعریف نماید و از این زاویه بتواند در دنیای جدید حرفی برای گفتن داشته باشد كه رسیدن به این امر مستلزم برنامه ریزی مدون و تلاش در راستای تحقق آن است.
مهندس فكور افزود: فرد نخبه همیشه به دنبال تغییرات است و ایستایی را دوست ندارد و این به مجاهدت آنها مربوط می شود كه شرایط را تغییر داده و برای رسیدن به ایده خلاق تلاش كنند. چرا كه هر دانشی و صنعتی كه در تاریخ علم به ثبت رسیده محصول تلاش و فعالیت فكری و ممارست مداوم دانشمندان و نخبگان بوده است . بدین لحاظ فرد نخبه هیچوقت از كوشش بازنایستاده و منتظر نمانده كه همیشه شرایط مهیا باشد تا بعد شاهد به ثمر رسیدن یك طرح باشد بلكه همین تلاش و ممارست مداوم رمز پیشرفت علم و دانش است.
بر اساس این گزارش در این نشست صمیمی كه با حضور نخبگان شاغل در بخش های مختلف شركت نفت مناطق مركزی ایران برگزار شد ، نخبگان به ارائه گزارش كار و مقالات ارائه شده از سوی آنها در مجامع و نشریات علمی پرداخته و با بیان تنگناها و مشكلاتی كه سیر كار را دشوار می كند ، پرداخته و مدیر عامل نیز قول مساعد همكاری را به ایشان ارائه نمود.
تعداد 180 نفر از فارغ التحصیلان نخبه دانشگاهی در بخش های فنی شركت نفت مناطق مركزی ایران و شركت های تابعه مشغول به كار می باشند.

10 آذر 1389 10:30
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟