فرهنگ بسیج و جهاد نشات‌ گرفته از فرهنگ متعالی انتظار است

جهاد دانشگاهی اعلام كرد:
فرهنگ بسیج و جهاد نشات‌ گرفته از فرهنگ متعالی انتظار است
جهاد دانشگاهی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفته بسیج تاكید كرد كه فرهنگ بسیج و جهاد نشات‌ گرفته از فرهنگ متعالی انتظار است.
به گزارش خبرگزاری مهر، جهاد دانشگاهی در این بیانیه آورده است: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) آن منتظر راستین مصلح جهانی، شجره طیبه بسیج را با تفكر الهی و بر پایه تعالیم مكتب اهل بیت(ع) نشاند و این نهال نوپا را به نام مستضعفین مزین و مستحكم كرد.
این بیانیه می افزاید: امام راحل كه حفظ نظام و انقلاب اسلامی را اوجب واجبات می‌دانست با بصیرت خود در همان سال‌های آغازین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با صدور فرمان تشكیل نهادهای انقلابی و حمایت از آنها در واقع ستون‌های انقلاب شكوهمند اسلامی را پی‌ریزی كرد و به همگان فهماند كه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت و فرهنگ انتظار با مجادهدت عجین شده است.
جهاد دانشگاهی فرهنگ بسیج و جهاد را نشأت‌ گرفته از فرهنگ متعالی انتظار دانسته و ولایتمداری، پویایی و تلاش، تخلق به اخلاق پسندیده، تعالی فرهنگ، مدیریت، شهامت و شجاعت و اقتدا به سنت و سیره پیامبر و امامان را از ویژگی‌های بی‌بدیل آن و از تكالیف منتظران واقعی برشمرده است.


7 آذر 1389 18:26
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟