كلاهبرداری با چك‌های بلامحل صوری در تبریز!

كلاهبرداری با چك‌های بلامحل صوری در تبریز!
افرادی كه در شهر تبریز با تاسیس شركت‌های صوری اقدام به چندین مورد كلاهبرداری كرد‌ه‌ بودند دستگیر و روانه زندان شدند.
به گزارش ایسنا، دادستان عمومی و انقلاب تبریز دراین باره گفت: عده ای كلاهبردار با نام های پیمان، آرش، مرتضی، ولی و محمد با همدستی یونس، غلامرضا و بهروز با تاسیس شركت‌هایی در تبریز از جمله شركت توسعه گران صنعت فن یدك، مه دوزان سبز سهند و امین پخش صادق با مدیرعاملی افرادی دیگر با استفاده از دسته چك‌های این شركت‌ها با امضای مدیرعامل و یا جعل آن اقدام به خرید از مغازه‌ها و فروش همان اجناس به مغازه‌های دیگر با قیمت خیلی پایین‌تر از قیمت خرید، اجناس را به پول نقد تبدیل می كردند.
موسی خلیل اللهی افزود: متهم محمد مشهور به بهرام همراه یونس در كرج نیز به تاسیس شركتی با نام طلوع سبز مانا كرده و متعاقب آن از بانك‌های مسكن، تجارت و صادرات دسته چك دریافت و در شهرستان بناب اقدام به خرید لوازم خانگی در سطح وسیع می‌كنند.
بر اساس گفته‌ی دادستان عمومی و انقلاب تبریز، در ثبت شركت‌ها اسامی افراد مذكور به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره ذكر شده و آدرس محل سكونت یا كاملا صوری بوده و یا بعد از تشكیل شركت از محل نقل مكان كرده‌اند و این مساله نشان می‌دهد كلیه اقدامات این اشخاص صرفا كلا هبرداری بوده است.
خلیل‌اللهی در ادامه گفت: پرونده‌های كلاهبردادری این افراد به یكی از شعب بازپرسی ارجاع شده و پس از صدور دستورات قضایی و دستگیری متهم محمد و یونس برای متهمان قرار قانونی صادر و روانه زندان شده‌اند.

7 آذر 1389 13:50
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟