جزییات توزیع كارت آزمون وكالت 89 اعلام شد

از سوی رییس اسكودا:
جزییات توزیع كارت آزمون وكالت 89 اعلام شد
توزیع كارت آزمون وكالت در كانون مركز در روز‌های سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه و در سایر كانون‌ها فقط در روز پنج‌شنبه انجام خواهد شد.
بهمن كشاورز در گفت‌وگو با  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به داوطلبانی كه برای دریافت كارت مراجعه می‌كنند توصیه كرد كل آگهی منتشر شده برای دریافت كارت آزمون را با دقت مطالعه كنند و به مداركی كه باید به همراه داشته باشند توجه كنند.
وی گفت: داوطلبان به تاریخ دقیق روزهایی كه برای دریافت كارت مشخص شده است دقت داشته باشند. در كانون وكلای دادگستری مركز توزیع كارت به دلیل كثرت داوطلبان در سه روز سه شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه و بر اساس سال تولد داوطلبان توزیع خواهد شد. در كانون‌های دیگر دو روز برای این كار معین شده است. روز پنج‌شنبه همچنین برای رفع نقص اختصاص یافته است.
رییس اتحادیه‌ی سراسری كانون‌های وكلای دادگستری، به داوطلبان توصیه كرد: مدارك مورد نیاز جهت دریافت كارت شركت در آزمون را به همراه داشته باشند وگرنه دچار مشكل خواهند شد.
كشاورز همچنین خاطر نشان كرد: داوطلبان شخصا برای دریافت كارت مراجعه كنند.
بر اساس این گزارش، آگهی توزیع كارت آزمون وكالت 89 در روزنامه اطلاعات روز یك‌شنبه هفتم آذر ماه به چاپ می‌رسد. همچنین این آگهی در سایت اتحادیه به نشانی www.iranbar.org اطلاع‌رسانی خواهد شد.

7 آذر 1389 10:14
اخبار مرتبط
بیشترین تعداد ثبت‌نام‌ در تهران و كمترین در كردستان
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟