مرد بیكار فرزندش را فروخت

مرد بیكار فرزندش را فروخت
مرد بیكار كه برای فرار از مشكلات مالی پسر 8 ماهه‌اش را فروخته بود با شكایت همسرش دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار جنایی ما، اوایل هفته گذشته زن جوانی با حضور در شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی تهران در حالی كه از ربودن پسر 8 ماهه‌اش خبر می‌داد به قاضی سلیمانی گفت: عصر دیروز همراه شوهر و دو فرزند 5 ساله‌ و 8 ماهه‌ام برای خرید از خانه بیرون رفتیم. در بین راه همراه دخترم وارد داروخانه‌ای شدیم اما شوهرم بیرون منتظر ماند. پسر كوچولویمان نیز داخل كالسكه و در كنار پدرش بود. دقایقی بعد با شنیدن صدای فریادهای همسرم وحشتزده بیرون دویده و همان موقع شوهرم را دیدم كه فریاد می‌زد «بچه را دزدیدند»! همان موقع با دیدن كالسكه خالی پسرم از هوش رفتم و وقتی به هوش آمدم شوهرم گفت: زمانی كه سرگرم تماشای ویترین مغازه‌ها بوده مردی بچه را بغل كرده و سوار بر خودرویی با سرعت گریخته است. به دنبال این حادثه خود را به كلانتری رسانده و شكایت كردیم. حالا هم عاجزانه از شما می‌خواهم كمكم كنید. پس از شكایت زن جوان پرونده برای رسیدگی در اختیار كارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
با شروع تحقیقات مشخص شد پدر نوزاد از مدتی قبل بیكار بوده و به همین خاطر نیز درگیری خانوادگی شدیدی با همسرش داشته است. كارآگاهان كه در بازجویی‌ها متوجه تناقض‌گویی‌های وی شده بودند برای كشف سرنخ به تحقیق از زن جوان پرداختند. وی گفت: از مدتی قبل همزمان با تولد پسر كوچولویمان به دلیل این‌كه مشكلات مالی ما بیشتر شده بود همسرم بارها از فروش فرزندمان به یك خانواده ثروتمند حرف می‌زد. اما من با شنیدن این حرف‌ها بدنم می‌لرزید و وحشت می‌كردم. ولی حالا به شوهرم مظنون هستم!
بدین‌ترتیب قاضی پرونده دستور بازداشت مرد جوان را صادر كرد.
بهنام – 35 ساله – كه در بازجویی‌ها همچنان منكر اطلاع از سرنوشت فرزندش بود سرانجام پس از یك هفته لب به اعتراف گشود و گفت: پسرش را طی نقشه حساب‌شده‌ای به خاطر مشكلات شدید مالی فروخته است. وی كه بشدت پشیمان بود گفت: «مجبور به این كار بودم. ضمن این‌كه عاشق فرزندانم هستم اما به خاطر بیكاری و بی‌پولی بشدت درمانده بودم و قادر به تأمین هزینه‌های زندگی و نگهداری از خانواده‌ام نبودم. به همین خاطر به فكر فروش بچه افتادم. پس از مدتی با پیدا كردن یك خانواده ثروتمند كه فرزندی نداشته و خواهان خرید نوزاد بودند تصمیم به فروش پسرم گرفتم. فكر می‌كردم با این كار آینده بچه نیز تضمین خواهد شد بنابراین با دریافت 11 میلیون تومان پول نقد بچه را فروختم اما از آنجا كه همسرم بشدت با این موضوع مخالف بود باید نقشه‌ای می‌ریختم كه همسرم متوجه ماجرا نشود. به ناچار سناریوی تحویل بچه را طوری طراحی كردم كه همسرم فكر كند بچه را از من دزدیده‌اند.» متهم پس از اعترافات هولناكش بازداشت شد و تحقیقات برای شناسایی خریدار نوزاد همچنان ادامه دارد.

7 آذر 1389 8:20
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟