از ایده‌های جوانان حمایت می‌كنیم

مشاور وزیر نیرو:
از ایده‌های جوانان حمایت می‌كنیم
در شرایطی كه بسیاری از جوانان با وجود داشتن مدرك دانشگاهی بیكار هستند، وزارت نیرو در تلاش است كه از خلاقیت‌های جوانان ایرانی حمایت كند.
اكبر صادقی - رییس مشاوران جوان و مشاور وزیر نیرو، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان مطلب فوق گفت: بستری برای جوانان فراهم شده تا ایده‌های خود را در حوزه صنعت آب و برق به دبیرخانه تحویل دهند و ما از این خلاقیت‌ها حمایت و پشتیبانی می‌كنیم. وزیر نیرو نیز خود از نیروهای موفق جوان بوده است و به همین دلیل اعتقاد راسخ به جوانان و توانایی‌ها و خلاقیت آنان دارد.
وی با بیان این‌كه مشاوران جوان، ایده رییس جمهور بود، ادامه داد: بستری فراهم شده تا جوانان پتانسیل‌های بالقوه خود را به بالفعل تبدیل كنند. در این بستر جوانان با پتانسیل با نشاط و كارآمد شناسایی می‌شوند و درحوزه مدیریت و امثال آن حمایت می‌شوند.
صادقی خاطرنشان كرد:‌ گرفتن لوح توسط وزیر از ریاست جمهوری نشان‌گر این است كه جوانان حمایت می‌شوند. ما با جوانان ارتباط دو سویه داریم، به استان‌ها سفر می‌كنیم و پایگاه اطلاع‌رسانی و سایت داریم؛ تا جایی كه قانون اجازه می‌دهد پشتیبانی می‌كنیم.
وی به بررسی طرح‌ها در كمیسیون اشاره كرد و ادامه داد: طرح استعدادیابی و توانمندسازی جوانان شاغل درحوزه صنعت آب و برق را داریم. جوانانی كه طرح از بیرون می‌آورند تعدادشان زیاد است؛ به طوری‌كه در هفته دو سه نفر مراجعه كننده داریم.
او افزود:‌ در حوزه صنعت دارای پارك فن‌آوری هستیم كه فضایی برای فعالیت جوانان است. طرح جوانان طی یك هفته در كمیسیون بررسی شده و به آن‌ها پاسخ می‌دهیم.

6 آذر 1389 14:26
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟