پرسنل مراكز خیریه بیمه‌ اجتماعی می‌شوند

سرپرست سازمان بهزیستی:
پرسنل مراكز خیریه بیمه‌ اجتماعی می‌شوند
سرپرست سازمان بهزیستی كشور از پیش بینی 35 بسته حمایتی برای مجموعه این سازمان در زمان اجرای قانون هدفمند كردن یارانه‌ها خبر داد و گفت: «بیمه اجتماعی» پرسنل فعال در مراكز خیریه، در این بسته‌ها پیش بینی شده است.
احمد اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: كلیه مراكز تحت پوشش سازمان بهزیستی اعم از دولتی، خصوصی و خیریه از تسهیلات این بسته‌های حمایتی در طول اجرای هدفمند سازی یارانه‌ها بهره مند خواهند شد.
به گفته وی، این بسته‌ها با رویكرد توانمند سازی مددجویان و مراكز تابعه سازمان بهزیستی كشور تدوین شده است.
وی در ادامه بر ضرورت توجه ویژه به پرسنل مراكز خیریه و خصوصی كه غالبا از اقشار ضعیف جامعه هستند تاكید و اضافه كرد: در یكی از بسته‌های حمایتی، «بیمه اجتماعی پرسنل خیریه‌ها» از طریق یارانه دولتی پیش‌بینی شده است.
اسفندیاری همچنین از پیش بینی تسهیلات ویژه به منظور توانمندسازی دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی كشور در بخشی از بسته‌های حمایتی هدفمندسازی یارانه‌ها خبر داد و ابراز امیدواری كرد كه اجرای این قانون، موجب ارتقای چشمگیری در وضعیت معیشتی مددجویان ‌شود.
وی در پایان با اشاره به اینكه بر اساس برنامه پنجم توسعه، نهادهای حمایتی باید سالانه 10 درصد از افرادی را كه قابلیت توانمند شدن دارند را توانمند و از پوشش حمایتی خارج كنند، گفت: بر این اساس نهضت اشتغال و كارآفرینی پایدار مددجویان آغاز خواهد شد.

6 آذر 1389 11:34
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟