طرح نهضت اشتغال و كارآفرینی بهزیستی به زودی كلید می خورد

طرح نهضت اشتغال و كارآفرینی بهزیستی به زودی كلید می خورد
سرپرست سازمان بهزیستی كشور گفت: طرح نهضت اشتغال و كارآفرینی بهزیستی برای توانمند سازی مددجویان به زودی كلید می خورد.  
به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی وزارت رفاه و تامین اجتماعی، 'احمد اسفندیاری' در همایش ملی مدیران ستادی و استانی وزارت رفاه و تامین اجتماعی با اشاره به اقدامات موفق و موثر بهزیستی در راستای توانمندسازی افراد تحت پوشش اظهار داشت: تلاش های وزیر رفاه و تامین اجتماعی برای اجرای موفق نهضت مسكن بهزیستی قابل تقدیر است.
وی با بیان اینكه براساس برنامه پنجم توسعه باید سالانه 10 درصد از افراد قابل توانمند شدن از چرخه حمایتی بهزیستی خارج شوند، افزود: این كار نیازمند همكاری و همدلی سایر زیر مجموعه های وزارت رفاه و تامین اجتماعی است.
اسفندیاری بحث توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی را یكی از اهداف مهم این سازمان دانست و گفت: تحقق این اهداف قطعا بدون كمك تمامی سازمان ها و صندوق های وزارت رفاه و تامین اجتماعی امكان پذیر نیست.
سرپرست سازمان بهزیستی با تاكید بر اشتغال معلولین زیر مجموعه های وزارتخانه تصریح كرد: به دلیل اینكه اكثر زیر مجموعه های نهادهای عمومی، غیردولتی هستند می توانند دراین زمینه همكاری كنند و باری را از دوش وزارت رفاه بردارند.
اسفندیاری با اعلام اینكه این سازمان بیش از 52 وظیفه قانونی دارد، تاكید كرد: قرار دادن زیر مجموعه های وزارت رفاه و تامین اجتماعی در كنار هم ، به دلیل این است كه بتوانند به خوبی از ظرفیت های یكدیگر استفاده كنند.
به گفته وی، عدالت به بهترین شیوه ممكن دراجرای قانون هدفمند كردن یارانه ها ظهور و بروز كرده است ولی متاسفانه هنوز عده ای با این قانون مخالفت می كنند.
سرپرست سازمان بهزیستی كشور تاكید كرد: اعتقاد ما این است كه هدفمند سازی یارانه ها در راستای اجرای عدالت است و طبق فرمایشات امام علی (ع)، عدالت یك وظیفه و قانون الهی است و كسانی كه به راه امام علی اعتقاد دارند، باید آستین بالا بزنند و در اجرای این طرح، دولت را یاری رسانند.

1 آذر 1389 20:20
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟