وزارت بهداشت و مجلس درباره ادغام دانشگاه علوم پزشكی ایران تفاهم كردند

وزارت بهداشت و مجلس درباره ادغام دانشگاه علوم پزشكی ایران تفاهم كردند
قائم مقام وزیر بهداشت در امور مجلس گفت: وزارت بهداشت و نمایندگان كمیسیون‌های مختلف مجلس درباره ادغام دانشگاه علوم پزشكی ایران در دانشگاه‌های علوم پزشكی تهران و شهید بهشتی به تفاهم رسیدند اما قرار شد برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی جزئیات این مذاكرات رسانه‌ای نشود.
به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، رمضان محسن‌پور افزود: به دعوت رئیس كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نایب رئیس كمیسیون اصل نود جلسه‌ای تفاهم‌آمیز بین وزیر و معاونان وزارت بهداشت با نمایندگان مجلس درخصوص ادغام دانشگاه ایران برگزار شد.
وی گفت: در این جلسه كه علاوه بر عباسپور، وحید دستجردی، محققی، امامی رضوی، قانعی و اینجانب، نایب رئیس اول و دوم كمیسیون بهداشت و درمان، زاكانی و سروری و شهرزاد نمایندگان مجلس، فروزنده، معاون امور نیروی انسانی ریاست جمهوری، نمایندگان بازرسی كل كشور، اعضای هیئت علمی دانشگاه سابق ایران و شهیدبهشتی، رئیس دانشگاه علوم پزشكی تهران نیز حضور داشتند وزیر بهداشت درباره ادغام دانشگاه سابق ایران در دانشگاه‌های تهران و شهیدبهشتی توضیحات لازم را به حضار ارائه كرد.
وی با اظهار اینكه جلسه مذكور بسیار خوب و تفاهم‌آمیز آغاز و پایان یافت، افزود: وزیر بهداشت به سؤالات متعدد حاضران در جلسه پاسخ‌های لازم برای رفع شبهات را ارائه كرده و دوستان دانشگاه سابق ایران، شهیدبهشتی و تهران پس از شنیدن این توضیحات اعلام كردند همه تلاش خود را برای تمام شدن بحث این ادغام به نفع كشور و مردم و پیشگیری از هرگونه تنشی به كار خواهند گرفت.
وی جلوگیری از سوء استفاده احتمالی را دلیل عدم رسانه‌ای شدن این جلسه ذكر كرد و گفت: تمام اعضاء در این جلسه با حسن نیت شركت كرده و قرار شد برای ادامه همكاری‌ها جلسات دیگری نیز در آینده برگزار شود.
وی درباره توجیه شدن نمایندگان و رؤسای كمیسیون‌های مخالف با این ادغام نیز در جلسه مذكور، بیان داشت: هیچ كس در این جلسه مخالفت ماهوی خود را با این ادغام اعلام نكرد، فقط برخی از حضار در خصوص شكل این ادغام و نحوه انجام آن اعتراض و مخالفت كردند كه وزیر بهداشت توضیحاتی نیز در این زمینه در فضایی دوستانه مطرح كرد.
قائم مقام وزیر در امور مجلس تصریح كرد: قاطبه اعضای جلسه با توجه به اینكه شرایط را برای همكاری مناسب دیدند به یكدیگر توصیه كردند كاری كنند تا این ادغام در نهایت برای وزارت بهداشت نتیجه مطلوب داشته و منجر به ارتقاء امور در حوزه نظام سلامت كشور شود.

1 آذر 1389 12:6
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟