دستگیری 22 عضو گلدكوئیستی در كرج

دستگیری 22 عضو گلدكوئیستی در كرج
ماموران انتظامی شهرستان كرج، 22 فعال شركت هرمی گلدكوئیست را شناسایی و دستگیر كردند.
به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ عباس علیپور، سرپرست پلیس آگاهی استان تهران با اعلام این خبر گفت: درپی مراجعه یكی از شهروندان به كیوسك انتظامی واقع در سطح شهرستان كرج و اعلام اینكه دو نفر ناشناس پس از دو روز تحت نظرگرفتن وی، درخواست مبلغ یك میلیون و 500 هزار تومان كرده‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور كار ماموروان قرار گرفت.
وی ادامه داد : با دریافت این گزارش، ماموران انتظامی با كارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی این افراد شدند و آنان را تحت نظر قرار دادند.
علیپور اظهاركرد: ماموران با تعقیب و مراقبتهای خود متوجه شدند كه این افراد به ساختمانی در سطح شهر كرج ترددهای مشكوكی دارند كه با هماهنگی مقام قضایی برای بررسی‌های بیشتر وارد ساختمان شدند و مشاهده كردند چند نفر دیگر در آن مكان حضور دارند و با بررسی‌های بیشتر مشخص شد این افراد از اعضای یك باند هرمی هستند.
وی افزود : با دستگیری متهمان و انتقال آنان به پلیس آگاهی، ماموران در تحقیقات دریافتند سه نفر از متهمان دستگیرشده از اعضای اصلی شركت هرمی گلدكوئیست بوده و با وعده و وعیدهای واهی، افرادی را از شهرستان‌های مختلف به شهرستان كرج دعوت و جزء اعضای این شركت كرده‌اند.
علیپور تصریح كرد: با توجه به اینكه تعداد 3 عضو شبكه دستگیرنشده بودند، ماموران پس از گذشت چند روز آنان را نیز دستگیر كردند.
سرپرست پلیس آگاهی استان تهران خاطرنشان ساخت: با دستگیری 22 عضو شركت هرمی گلدكوئیست در كرج، متهمان برای سیر مراحل قانونی تحیل مراجع قضایی شدند.

29 آبان 1389 13:56
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟