در ساختار جدید شرایط مناسبی را برای كار فراهم می‌كنیم

مدیرعامل تامین اجتماعی:
در ساختار جدید شرایط مناسبی را برای كار فراهم می‌كنیم
مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی از تصویب بودجه درمان استان‌ها در سال جاری خبر داد و گفت: این بودجه بر اساس دستورالعمل‌ها و ضوابط قانونی در اختیار مدیران قرار گرفته است تا در موارد لازم از آن استفاده كنند.
به گزارش سرویس «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دكتر رحمت الله حافظی در دیدار با نمایندگان كانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران و همكاران بازنشسته این استان در بابلسر، فراهم ساختن رضایت خاطر بازنشستگان و كارگران را مهمترین وظیفه و ماموریت تامین اجتماعی برشمرد.
وی از بازنشستگان و افراد صاحب نظر دعوت كرد كه برای تحقق برنامه‌های صندوق تامین اجتماعی و وصول مطالبات از طریق اتاق‌های فكر واحدهای بازرسی و اجراییات این صندوق را یاری دهند تا با افزایش درآمد، امكان ارائه خدمات مناسب تر به بیمه شدگان فراهم شود.
حافظی در ادامه از افزایش بودجه مربوط به اعزام بازنشستگان به سفرهای زیارتی خبر داد و گفت: در سال‌های گذشته، مبلغ یك میلیارد تومان به این كار اختصاص می‌یافت، اما در سال جاری 5/1 میلیارد تومان برای اعزام بازنشستگان به سفرهای زیارتی اختصاص یافته است.
مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی برقراری ارتباط مناسب با بازنشستگان را از نیازهای اصلی این صندوق برشمرد و گفت: در ساختار تشكیلاتی جدید تامین اجتماعی، شرایط مناسبی را برای كار فراهم خواهیم كرد.
اعضای كانون‌های بازنشستگان كارگری و همكاران بازنشسته تامین اجتماعی استان مازندران نیز در این دیدار ضمن بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود با تشكر از مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی و اقدامات انجام شده در ماه‌های اخیر آمادگی خود را برای همكاری و ارائه مشورت در حوزه‌های مختلف اعلام كردند.

28 آبان 1389 10:17
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟