تفاهم با سازمان فنی و حرفه‌ای برای آموزش متقاضیان كار

تفاهم با سازمان فنی و حرفه‌ای برای آموزش متقاضیان كار
رئیس انجمن صنفی دفاتر مشاوره شغلی و كاریابی‌های بین المللی گفت: طی ماه آینده، تفاهم‌نامه آموزش كارجویان از طریق دفاتر كاریابی‌ با همكاری سازمان فنی‌وحرفه‌ای منعقد خواهد شد.
بابك هاشمی پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس«توانا»، در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه كاریابی‌ها با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای كشور اظهار داشت: در این تفاهم‌ نامه قرار است سازمان مشاوره شغلی به مراجعه‌كنندگان جهت استفاده از كلاس‌های آموزش فنی و حرفه‌ای توسط دفاتر كاریابی ارائه دهد.
وی در مورد اهداف این تفاهم‌نامه گفت: مشاوره شغلی به متقاضیان كار بر اساس نیازهای بازار كار و همچنین توانمندی و علاقه افراد در رشته‌های موجود امكان‌پذیر می‌شود.
رئیس انجمن صنفی دفاتر مشاور شغلی و كاریابی‌های بین‌المللی با بیان اینكه در حال حاضر بسیاری از آموزش‌ها بر اساس علوم روز و مشاغل مورد نیاز جامعه نیست، گفت:‌ افرادی كه در این عرصه آموزش می‌بینند با داشتن مهارت به سرعت جذب بازار كار خواهند شد و از این طریق امور كاریابی‌ها نیز رونق می‌گیرد.
وی افزود: تمام افرادی كه نیاز به آموزش‌های مهارتی دارند پس از مشاروه شغلی افراد توسط كاریابی‌ها این افراد به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای فرا گرفتن مهارت معرفی می‌شوند.
به گفته هاشمی پور، اعداد و ارقامی برای تعداد آموزش به متقاضیان در نظر گرفته نشده است و در مراحل بعدی با توجه به استقبال از این موضوع صورت خواهد گرفت و امیدواریم كه این موضوع طی ماه آینده نهایی شود.

28 آبان 1389 10:54
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟