بازبینی عملكرد سی ساله جهاد دانشگاهی در راستای برنامه‌ریزی فعالیت‌های آتی

رییس جهاد دانشگاهی تاكید كرد:
بازبینی عملكرد سی ساله جهاد دانشگاهی در راستای برنامه‌ریزی فعالیت‌های آتی
رییس جهاد دانشگاهی گفت: با گذشت سی سال از عمر این نهاد باید با بهره‌گیری از فرهیختگان جهادی و تجربیات جهادگران باسابقه به بازخوانی فعالیت ها پرداخته شود كه مطمئنا این بازخوانی در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های آتی تاثیر به سزایی خواهد گذاشت.
به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دكتر محمد حسین یادگاری در بازدید از مجموعه جهاد دانشگاهی واحد خواجه نصیرالدین طوسی فعالیت‌های صورت گرفته در این واحد را كارهایی اساسی و پایه‌ای خواند كه فناوری‌های بومی را در حوزه‌های مربوطه به كشور هدیه كرده است.
وی در این بازدید كه حدود پنج ساعت به طول انجامید از قسمت‌های مختلف و محصولات تولید شده این نهاد از قبیل فرستنده‌های پر قدرت رادیویی و اكسایتر دیجیتال، آر‌دی‌اس تولیدی گروه فرستنده، سیستم‌های كنترل تردد و انواع موانع فیزیكی تولیدی گروه كنترل تردد و شیشه‌های هوشمند و ارگانیك، سیستم هوشمندسازی ساختمان، هوشمند سازی كنتور برق ساختمان و سامانه موقعیت‌یاب خودرو كار گروه نانو تكنولوژی و همچنین از گروه آی‌تی و مركز تلفن (ippbx) بازدید و بازدید از قسمت ماشین‌های الكترونیكی و قدرت به روز شنبه آینده موكول شد.
یادگاری در حاشیه این دیدار طی سخنانی كوتاه با ابراز خرسندی از دستاوردها و محصولات این واحد اظهار داشتند: باید تمام تلاش خود را در شناساندن هر چه بهتر فعالیت‌های جهاد دانشگاهی به كار ببندیم.
وی در این زمینه به طرح ساجد اشاره كرد كه در آینده نزدیك به اجرا درخواهد آمد.
یادگاری با تقدیر از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی واحد خواجه نصیرالدین طوسی در زمینه بومی سازی فناوری تاكید كرد: فعالیت‌های جهاد دانشگاهی به ویژه در حوزه فرهنگی باید به صورتی باشد كه تحولات اساسی در دانشگاه ایجاد كند و بر اساس انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد بازبینی قرار گیرد.

23 آبان 1389 16:11
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟