دكتر قلابی دستگیر شد

دكتر قلابی دستگیر شد
كلاهبردار حرفه‌ای و زندانی فراری كه با جعل عنوان و 28 فقره سابقه در 8 استان كشور اقدام به كلاهبرداری كرده بود، توسط پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شد.
به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ بیدمشكی، رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: متهم سابقه‌داری كه با 28 فقره در جرایم متعددی از قبیل جعل، كلاهبرداری، دخالت در امور پزشكی، صدور چك بلامحل، جعل عنوان، استفاده از لباس نظامی و سرقت در شهرستانهای مختلف استان و كشور به زندان افتاده بود، درمدت مرخصی از زندان، علاوه‌ بر متواری شدن، اقدام به 14 فقره كلاهبرداری دیگر كرده بود.
بیدمشكی افزود: كارآگاهان اداره عملیات ویژه این پلیس با بررسی سوابق متهم و استخراج مشخصات و آدرس محل سكونت، بعد از چند روز متوجه رفت و آمد متهم به دیگر استانهای كشور شدند.
رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطر نشان ساخت: در ادامه كارآگاهان متوجه شدند كلاهبردار حرفه‌ای با شگرد جعل عنوان دكتر آسیب‌شناس و ادعای واهی نفوذ در ارگانهای مهم و حیاتی كشور، از شهروند دیگری تحت این موضوع كه می‌تواند خودروهای خارجی را با كمترین قیمت وارد كشور كند، مبلغ 120 میلیون ریال را كلاهبرداری كرده است.
بیدمشكی درباره دستگیری متهم گفت: كارآگاهان بعد از شكایت این شاكی و پس از احراز شگرد متهم، تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده، با استفاده از شگردهای پلیسی، مخفیگاه متهم را در مشهد شناسایی و در یك اقدام ضربتی او را دستگیر كردند.
وی افزود: متهم از 3سال قبل با سپردن ضمانت از زندان به بهانه مرخصی خارج و دیگر مراجعت نداشته است. متهم تاكنون به ارتكاب 14 فقره كلاهبرداری در استانهای خراسان‌رضوی، مازندران، فارس، هرمزگان، سمنان، كرمان، گلستان و قزوین اعتراف كرده است.

23 آبان 1389 16:37
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟