راه‌اندازی رشته برق و گاز در مدارس بردخون برای اشتغال در پارس شمالی

راه‌اندازی رشته برق و گاز در مدارس بردخون برای اشتغال در پارس شمالی
معاون آموزش و نوآوری اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون از راه‌اندازی رشته برق و گاز در مدارس بردخون برای اشتغال در پارس شمالی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، بهرام حسینی‌پناه پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری منطقه بردخون اظهار داشت: آموزش و پرورش همواره برای رشد و تعالی جامعه فعالیت می‌كند و خانواده‌ها پشتیبان نظام تعلیم و تربیت هستند.
وی همچنین با اشاره به هفته ازدواج یادآور شد: لازم است خانواده‌ها با همفكری و مشاركت گسترده برای آسان‌سازی ازدواج تلاش كنند تا فرزندان این مرز و بوم زودتر سر و سامان پیدا كنند.
این مقام مسئول خاطرنشان كرد: باید زمینه تقویت علوم قرآنی را در بین دانش‌آموزان فراهم كنیم و با توجه به اینكه بحث تهاجم فرهنگی همواره مورد تأكید رهبر معظم انقلاب است در این زمینه همكاری كنیم و با تقویت مبانی دینی و اسلامی جوانان را آماده حضور در صحنه‌های مختلف كنیم.
حسینی‌پناه در ادامه به فعالیت‌های سال تحصیلی اشاره كرد و گفت: آزمون آغازین سال تحصیلی، برگزاری جشن آغازین قرآن، جشن شكوفه‌ها و جوانه‌ها، هفته پیوند، كلاس‌های آموزش خانواده، بسیج دانش‌آموزی، همایش مدیران مجتمع‌های ترنم ولایت، راه‌اندازی كارگاه‌های آموزشی در مدارس و حضور روحانیون در مدارس از جمله برنامه‌های ارزشمند این اداره است كه انجام شده است.
وی از راه‌اندازی رشته برق و گاز در مدارس بردخون برای اشتغال در پارس شمالی خبر داد و ادامه داد: تعمیرات طرح هجرت، سازماندهی نیروی انسانی، راه‌اندازی رشته برق و گاز در مدارس كار دانش با توجه به طرح‌ها و پروژه‌های پارس شمالی، اجرای دوره‌های ضمن خدمت، برگزاری كلاس كنكور و كیفیت‌بخشی به آموزش در مدارس و غنی‌سازی محتوای آموزش‌ها نیز از دیگر برنامه‌ها و طرح‌هایی است كه در حال انجام است.
سرپرست بخشداری بردخون نیر با اشاره به اهمیت نظام تعلیم و تربیت گفت: آموزش و پروش متعلق به قشر خاصی نیست و همه مردم از آن بهره می‌برند پس لازم است هر كس به سهم خود در راستای اعتلای آن گام بردارند.
محمود دهقان افزود: مجموعه اداری بخش بردخون باید در حد توان آموزش و پرورش را یاری دهند و حتی‌الامكان با حضور در مدارس و واحدهای آموزشی و تربیتی حامی آنها باشند و همه وظیفه دارند برای اجرا شدن مصوبات شورا همكاری و همراهی داشته باشند.
وی خاطرنشان كرد: باید دست به دست هم بدهیم و از همه ظرفیت‌های موجود استفاده كنیم تا شاهد شكوفایی روزافزون آموزش و پرورش و پیشرفت قطعی منطقه باشیم.

23 آبان 1389 15:17
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟