راه ‌اندازی بانك جامع سؤالات فنی‌وحرفه‌ای از سال آینده

مشاور رئیس سازمان فنی‌وحرفه‌ای در گفت‌وگو با فارس خبر داد:
راه ‌اندازی بانك جامع سؤالات فنی‌وحرفه‌ای از سال آینده
 مدیركل دفتر ارزشیابی و نظارت سازمان فنی و حرفه‌ای گفت: با طراحی و راه‌اندازی بانك ملی سوالات از سال آینده در همه استان‌ها آزمون‌های سازمان فنی‌وحرفه‌ای كشور از یك منبع متمركز به صورت همسان و مشترك برگزار می‌شود.
رضا سعیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص شائبه تأخیر در برگزاری آزمون‌های سازمان آموزش فنی و حرفه ای در تهران، اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد و تمامی آزمون های سازمان براساس زمان بندی قبلی انجام شده در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: تاكنون گزارشی از استان ها مبنی بر تأخیر در برگزاری آزمون ارائه نشده است.
مشاور رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای یكی از مباحثی جدید در حوزه آزمون‌های سازمان را تشكیل بانك ملی سؤال دانست، گفت: تا پیش از این هر استانی برای خود بانك سؤالات مستقلی داشت اما در حال حاضر سازمان به دنبال تشكیل بانك سؤال واحدی به صورت متمركز است تا همه استان‌ها برای برگزاری آزمون در بخش عملی و كتبی صرفاً از این منابع استفاده كنند.
به گفته مدیركل دفتر ارزشیابی و نظارت سازمان فنی و حرفه ای برای تشكیل بانك سؤال جامع، نرم افزاری طراحی شده است و به صورت پایلوت در دو استان تهران و مركزی تا پایان سال جاری انجام می‌شود و قطعاً از سال جدید به بعد این نرم افزار در كل كشور راه اندازی خواهد شد و به عنوان مرجع سوالات آزمون‌ها خواهد بود.
وی ادامه داد: با این شیوه همه استان ها از سؤالات همسان و مشترك استفاده می‌كنند كه از سال جدید برای همه استان‌ها لازم الاجرا است.

21 آبان 1389 13:14
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟