در كارهای غیرحجمی چیزی به نام دستگاه واسطه برای انعقاد قرارداد كاری وجود ندارد

معاون رییس جمهور:
در كارهای غیرحجمی چیزی به نام دستگاه واسطه برای انعقاد قرارداد كاری وجود ندارد
معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌ نیروی انسانی رییس‌جمهور به موضوع «دوركاری» در كلانشهرها اشاره كرد و افزود: موضوع دوركاری در تهران به طور جد دنبال می‌شود تا یكسری مشاغل عمومی و خصوصی كه امكانش وجود دارد، به صورت دوركار اقدامات خود را انجام دهند.
به گزارش خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، لطف الله فروزنده در حاشیه همایش علمی توانمندسازی كاركنان نیروی انتظامی در رابطه با استخدام نیروهای شركتی اظهار كرد: در رابطه با نیروهای شركتی در كارهای غیرحجمی، چیزی به نام "دستگاه واسطه" برای انعقاد قرارداد كاری وجود ندارد.
وی افزود: باید دستگاه‌ها به صورت مستقیم نیروهای شركتی كه در كارهای غیر حجمی همچون كارشناسان، پزشكان و پرستاران هستند، قرارداد منعقد كنند و چیزی به نام دستگاه واسطه در این باره وجود ندارد.
وی افزود: همچنین در رابطه با فعالیت‌های حجمی كه مربوط به ارائه خدمات است، طبق آیین‌نامه ماده 22 استخدامی كشوری عمل می‌شود كه بر اساس آن نیروهایی كه در كارهای حجمی هستند، با تشكیل شركت‌های تعاونی و خرید سهام، هیات مدیره این شركت‌ها را انتخاب می‌كنند و مدیریت، موضوع تسهیلات و قراردادها را انجام می‌دهد.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌ نیروی انسانی رییس جمهور در رابطه با دولت الكترونیك هم اظهار كرد: یكی از مهمترین محورهای دولت دهم موضوع دولت الكترونیك است كه بناست خدماتی كه به مردم ارائه می‌كنیم، كاملا الكترونیكی باشد.
وی با بیان این كه یك پورتال برای خدمات الكترونیكی به مردم مشخص شده است، اضافه كرد: برنامه دولت این است كه این پورتال تعاملی شود كه در حال حاضر حدود 70 خدمت در این پورتال به مردم ارائه می‌شود و 23 خدمت دیگر نیز تا پایان سال جاری فعال خواهد شد.
فروزنده خاطرنشان كرد: در حال حاضر 10 هزار پیشخوان روستایی در كشور وجود دارد كه به روستاییان خدمات ارائه می‌دهد كه مدنظر داریم موضوع پیشخوان در روستاهای كشور را از لحاظ كمی و كیفی تقویت كنیم تا مردم از طریق پیشخوان‌ها خدمات دریافت كنند.

19 آبان 1389 11:35
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟