آمادگی قم برای برپایی نمایشگاه دستاوردهای واحدها و پژوهشكده‌های جهاد دانشگاهی سراسر كشور

معاون استاندار قم خطاب به رییس جهاد دانشگاهی تاكید كرد:
آمادگی قم برای برپایی نمایشگاه دستاوردهای واحدها و پژوهشكده‌های جهاد دانشگاهی سراسر كشور
معاون برنامه‌ریزی استاندار قم، با اشاره به توانمندی‌های این استان، گفت: استان قم آمادگی لازم برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جهادهای دانشگاهی سراسر كشور را دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، "دهناد"، در حاشیه مراسم افتتاحیه مركز آموزش علمی كاربردی جهاد دانشگاهی واحد قم، در مذاكره با دكتر "یادگاری"، رییس جهاد دانشگاهی، با اشاره به خدمات و فعالیت‌های م‍ؤثر جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف، گفت: با توجه به بومی بودن تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده توسط جهاد دانشگاهی در عرصه‌های مختلف، استان قم برای برپایی نمایشگاهی از فعالیت‌های واحدها و پژوهشكده‌های مختلف جهاد دانشگاهی سراسر كشور آمادگی دارد.
به گزارش ایسنا، معاون برنامه‌ریزی استاندار قم با اشاره به پتانسیل‌های مؤثر استان قم و منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و سفر پرخیر و بركت مقام معظم رهبری به استان، خواستار مشاركت محققان و پژوهشگران جوان در راستای توسعه استان قم و تبیین نظرات مقام معظم رهبری شد.
در این دیدار، دكتر یادگاری بر آمادگی جهاد دانشگاهی برای حضور جهادگران در اجرای منویات مقام معظم رهبری برای توسعه و عمران استان قم تأكید كرد.

19 آبان 1389 9:52
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟