باادغام دانشگاه علوم پزشكی ایران رتبه بندی مدرك تحصیلی نداریم

باادغام دانشگاه علوم پزشكی ایران رتبه بندی مدرك تحصیلی نداریم
در پی ادغام دانشگاه علوم پزشكی ایران با دو دانشگاه علوم پزشكی تهران و شهید بهشتی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، اعتراضاتی در دانشكده های مختلف دانشگاه سابق علوم پزشكی ایران طی هفته گذشته برپا شد.
دكتر اكبری رییس دانشكده توانبخشی دانشگاه علوم پزشكی تهران در گفت وگو با خبرنگار صنفی آموزشی ایسنا، در مورد ابهام ایجاد شده از مدارك تحصیلی دانشجویان ادغام شده با دانشگاه علوم پزشكی تهران گفت: بر خلاف گفته دانشجویان معترض، مدارك رتبه بندی شده ای وجود ندارد و كلیه دانشجویان مدرك دانشگاه علوم پزشكی تهران را دریافت خواهند كرد.
وی در مورد سطوح علمی دو دانشكده توانبخشی ادغام شده نیز اظهاركرد: دانشجویان و اعضای هیات علمی دو دانشكده توانبخشی افراد توانمند و علمی هستند كه تا كنون در بسیاری از مباحث علمی و بحث هایی همچون تحقیقات پایان نامه ای مشاركت داشته اند و پس از این ادغام نیز این همكاری افزایش خواهد یافت.
اكبری كه خود فارغ التحصیل دانشكده توانبخشی دانشگاه سابق علوم پزشكی ایران است در مورد ادغام دانشجویان دو دانشكده مذكور نیز گفت: قرار شده است تا این ادغام نیز تحت نظر كمیته های مشخص گام به گام صورت گیرد به نحوی كه به آموزش و دانشجو صدمه ای وارد نیاید.
وی در خصوص تعداد اعضای هیات علمی و كارمندان دانشكده نیز گفت: سرانه اعضای هیات علمی و كارمندان نسبت به دانشجویان سنجیده خواهد شد و با توجه به ادغام دو دانشكده در یك محل و افزایش تعداد دانشجویان تعداد نیروهای هیات علمی و كارمندان افزوده می شود.

18 آبان 1389 7:30
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟