استخدام سالانه 15 هزار ‌پرستار برای دولت بار مالی دارد

توكلی در تذكری آئین‌نامه‌ای:
استخدام سالانه 15 هزار ‌پرستار برای دولت بار مالی دارد
نماینده تهران بعد از ارائه پیشنهاد نمایندگان مبنی بر استخدام سالانه 15 هزار نفر از پرستاران گفت: بهتر است این تكالیف را ‌كه برای دولت بار مالی دارد برای قوه مجریه تعیین نكنیم.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد توكلی نماینده تهران در مجلس در جلسه علنی صبح امرو یك‎شنبه در تذكری آئین‌نامه‌ای بعد از مطرح شدن پیشنهاد الحاقی برخی نمایندگان مبنی بر استخدام 15 هزار نفر از پرستاران در هر سال توسط دولت اظهار داشت: بنده با این موضوع كه پرستار و مراقبت بالینی كم است، موافقم.
وی افزود: ‌اینكه بخواهیم در برنامه پنجم این موضوع را مطرح كنیم كه دولت باید سالانه 15 هزار نفر را استخدام كند، بار مالی برای دولت دارد و بهتر است این تكالیف را به‏عهده دولت نگذاریم.
این نماینده مجلس یادآور شد: در جلسه‌ای كه هیئت دولت و نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری داشتند، ایشان تأكید كردند كه بار مالی زیادی طی برنامه پنجم به‏عهده دولت گذاشته نشود.
حجت‌الاسلام سیدمحمد‌حسن ابوترابی‌فرد كه ریاست جلسه علنی امروز را بعد از لاریجانی به‏عهده داشت، در پاسخ به تذكر وی گفت:‌ این تذكر وارد است و مقام معظم رهبری در این جلسه تأكید كردند كه نباید بار مالی خارج از توان را به‎عهده دولت گذاشت.

16 آبان 1389 11:47
اخبار مرتبط
استخدام 23 هزار پرستار در سال جاری منتفی است
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟