استخدام 2500 نفر در بخش یگان حفاظت و مراقبین سازمان زندان‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها خبر داد:
استخدام 2500 نفر در بخش یگان حفاظت و مراقبین سازمان زندان‌ها
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها از استخدام 2500 نفر در بخش یگان حفاظت و مراقبین سازمان زندان‌ها درآینده نزدیك خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها محمدعلی زنجیره ای، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها، در نشست ماهانه مدیران ستادی و استانی كه از طریق ویدئو كنفرانس برگزار شد گزارشی از وضعیت پیگیری جذب و تامین نیروهای یگان حفاظت و مراقبین ارائه كرد و گفت: زمینه جذب 2 هزار و پانصد نفر فراهم شده و مراحل نهایی را طی می كند.
وی ادامه داد: طی یكسال گذشته وضعیت كمبود نیروی انسانی را به كمیسیون‌های فرعی و اصلی دولت الكترونیك گزارش دادیم و تاكنون جلساتی با معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری برگزار كردیم؛ از آنان جهت بازدید از زندان‌ها و بررسی مشكلات زندان‌ها از نزدیك دعوت كردیم كه منجر به چند بازدید از زندان‌های كشور شد و با پیگیری‌های به عمل آمده، خوشبختانه تعامل خوب و مثبتی بر قرار شده كه ثمره این تلاشها سبب موافقت اولیه با جذب تعداد 2 هزار و پانصد نفر در بخش نیروهای یگان حفاظت و مراقبین شد.
زنجیره‌ای با بیان اینكه تصویب نهایی به زودی انجام می شود، گفت: در این راستا دفاتر نوسازی و امور كاركنان و گزینش ستاد در حال پیگیری و فراهم نمودن مقدمات جذب این تعداد نیرو هستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها اضافه كرد: تامین نیرو در مرحله اول از محل انتقال نیروهای قراردادی مورد درخواست سازمان و تبدیل پست آنها به پیمانی و رسمی صورت می‌گیرد.
زنجیره‌ای گفت: با این حال با جذب این تعداد نیرو، وضعیت نیروی انسانی سازمان در وضعیت ایده‌آل قرار نمی‌گیرد اما با توجه به سیاست دولت مبنی بر كوچك‌سازی، شرایط و مشكلات دولت را هم درك و تلاش می‌كنیم با حداكثر صرفه‌جویی امورات را به انجام برسانیم.
وی خاطر نشان ساخت: تعداد نیروی ایده‌آل برای یگان حفاظت سازمان باید 25 هزار نفر باشد، كه با جذب نیروهای جدید وضع موجود به 5 هزار نفر می‌رسد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها در خصوص نسبت تعداد كاركنان به تعداد زندانیان گفت: در حال حاضر به ازای هر 13 زندانی یك كارمند داریم كه با جذب نیروهای جدید این رقم به ازای هر 11 زندانی، یك كارمند خواهیم داشت و با وضعیت استاندارد كه به ازای هر 3 زندانی یك كارمند است، بسیار فاصله داریم.
زنجیره ای در پایان از تلاشها و همكاری‌های معاونت توسعه و سرمایه انسانی رئیس جمهور و همكارانش به ویژه بزرگیان و نیك‌صفت تشكر و اظهار امیدواری كرد تا این مهم هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.

16 آبان 1389 12:30
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟