بكارگیری 5 هزار فناور متخصص در سال آینده

مدیر امور واحدهای فناور پارك فناوری پردیس اعلام كرد:
بكارگیری 5 هزار فناور متخصص در سال آینده
سرمایه‌گذاری شركت‌های فناور بخش خصوصی در حوزه ساخت و تجهیز مراكز تحقیقاتی و فناوری پارك فناوری پردیس، در تابستان سال جاری، بیش از 102 میلیارد ریال بوده است.
به گزارش خبرنگار فناوری ایسنا اكبر قنبرپور، مدیر امور واحدهای فناور پارك فناوری پردیس با اعلام این مطلب افزود: در فصل تابستان 8 واحد فناور جدید در پارك فناوری پردیس مستقر شده‌اند كه از این تعداد، 4 واحد فناور در بخش اراضی و 4 واحد فناور در مركز فناوری معراج (ساختمان چند مستاجره) مستقر شده‌اند.
قنبرپور در ادامه اظهار داشت: از میان 76 شركت عضو در بخش اراضی، 9 شركت در سه ماهه دوم سال جاری به عضویت پارك درآمده‌اند كه طی همین مدت 16 شركت به صورت كامل در پارك مستقر شده‌اند و انتظار می‌رود 60 شركتی كه در حال ساخت واحدهای تحقیقاتی خود هستند، تا پایان سال آینده به صورت كامل در پارك استقرار یابند.
قنبرپور در ادامه با بیان این كه در سه ماهه دوم سال جاری تعداد 110 متخصص و فناور به شاغلین در پارك افزوده شده است، اعلام كرد: با اشتغال این افراد در پارك، جمع پرسنل متخصص مستقر در پارك به 730 نفر رسیده است.
وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به تحقق حمایت‌های دولت از شركت‌های دانش بنیان، اشتغال 5 هزار نیروی متخصص در فاز نخست پارك فناوری پردیس در سال آینده را قطعی دانست و یادآور شد: فاز دوم پارك فناوری پردیس با عنوان «پردیس دانش» در زمینی به مساحت 18 هكتار با هدف پاسخگویی به تقاضای استقرار شركت‌های دانش بنیان جدید راه‌اندازی شده است.

16 آبان 1389 10:51
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟