انحلال دانشگاه علوم پزشكی ایران غیرقانونی است

اعلام نظر مجلس درباره یك تصمیم دولت
انحلال دانشگاه علوم پزشكی ایران غیرقانونی است
كمیسیون بهداشت و درمان مجلس پس از بررسی انحلال دانشگاه علوم پزشكی ایران اعلام كرد كه این اقدام مغایر قانون برنامه چهارم توسعه بوده است.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اعضای كمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی عصر امروز سه‌شنبه جلسه‌ای را با مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشكی برای بررسی علت انحلال دانشگاه علوم پزشكی ایران تشكیل می‌دهد.
در این جلسه كه از ساعت 13 امروز برگزار خواهد شد، نمایندگان و اعضای كمیسیون بهداشت كه با این اقدام وزارت بهداشت مخالف هستند، سؤالات خود را در خصوص این موضوع مطرح خواهند كرد.
امیدوار رضایی عضو كمیسیون بهداشت و درمان و عضو هیئت رئیسه مجلس از سوی كمیسیون مبتوعش مأمور شده بود قانونی بودن یا نبودن انحلال دانشگاه علوم پزشكی ایران را از طریق اداره‌ كل قوانین مجلس بررسی كند كه وی پس از بررسی‌های خود، اعلام كرده "انحلال دانشگاه علوم پزشكی ایران مغایر مواد 49، 137 و 139 قانون برنامه چهارم توسعه بوده است ".
قرار است در نشست عصر امروز اعضای كمیسیون بهداشت و درمان با وزیر بهداشت، گزارش امیدوار رضایی ارائه و بررسی ‌شود و نمایندگان هم توضیحات مرضیه وحید دستجردی را در این خصوص بشنوند.

11 آبان 1389 11:19
اخبار مرتبط
وضعیت دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی ایران هیچ تفاوتی با قبل نخواهد داشت
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟