ایجاد بیش از 9 هزار شغل در استان خراسان شمالی

مدیركل كار و امور اجتماعی خبر داد:
ایجاد بیش از 9 هزار شغل در استان خراسان شمالی
مدیركل كار و امور اجتماعی خراسان شمالی گفت: تا پایان مهرماه امسال، 9 هزار و 332 شغل در استان ایجاد شد.
به گزارش موج، قهرمان طاهری افزود: استان خراسان شمالی در سال 1389 متعهد ایجاد10 هزار و 800 شغل گردیده است كه با مدیریت و پیگیری های استاندار و تلاش اعضای كارگروه اشتغال و تمامی مدیران خراسان شمالی تاكنون بیش از 86 درصد این تعهد در استان شغل ایجاد شده است.
مدیركل كار و امور اجتماعی خراسان شمالی در دیدار با معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: تا پایان مهرماه، تعداد 9332 شغل دراستان ایجاد شده است.
قهرمان طاهری افزود: استان خراسان شمالی در سال 1389 متعهد ایجاد 10800 شغل گردیده است كه با مدیریت و پیگیری های استاندار و تلاش اعضای كارگروه اشتغال و تمامی مدیران خراسان شمالی تاكنون بیش از 86 درصد این تعهد در استان شغل ایجاد شده است.
وی ادامه داد: تا پایان مهرماه، 9332 شغل ایجاد و در سامانه ثبت اشغال نیز درج گردید كه این رفم بیش از86 درصد تعهد انجام شده استان در خصوص ایجاد اشتغال استان در سال 89 می باشد.
طاهری گفت: 720 میلیارد ریال اعتبار جهت كمك به طرح ها و بنگاه های نیمه تمام ونیازمند سرمایه درگردش استان اختصاص یافته است كه بانك های عامل نیز آمادگی خود برای پرداخت این تسهیلات به مجریان این طرح ها را اعلام نموده است.
در ادامه معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی نیز بحث اشتغال را یكی ازمهمترین دغدغه های نظام و مسئولین عنوان نمود و گفت: اگر مشكل اشتغال جوانان در سطح اجتماع حل شود مسائل دیگری همچون ناهنجاری های اجتماعی، بزهكاری ها، ازدواج و.... نیز به راحتی حل خواهد شد.
سید كریم سجادی با تاكید بر تحقق ایجاد اشتغال تعهد شده استان در سال 89 از تمامی مدیران استان خواست تا در راستای تحقق اشتغال تعهد شده تمامی تلاش و همت خود را بكار گیرند.
وی گفت: باتوجه به نامگذاری سال 89 توسط مقام معظم رهبری بعنوان همت مضاعف وكار مضاعف باید تمامی مسئولین با همت و پشتكار مضاعف برای برطرف كردن مشكل بیكاری مردم گام های مؤثری بردارند.

11 آبان 1389 0:1
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟