وضعیت دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی ایران هیچ تفاوتی با قبل نخواهد داشت

وضعیت دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی ایران هیچ تفاوتی با قبل نخواهد داشت
معاون فرهنگی وزارت بهداشت گفت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی ایران از نظر وضعیت هیچ تفاوتی با قبل نخواهند داشت فقط به جای فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه علوم پزشكی ایران، از دانشگاه علوم پزشكی تهران فارغ‌التحصیل می‌شوند.
فرحناز تركستانی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا» در حاشیه هفدمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره به ادغام دانشگاه علوم پزشكی ایران، اظهار داشت: دانشجویان این دانشگاه از نظر وضعیت هیچ تفاوتی نخواهند داشت تنها به جای فارغ‌التحصیل از دانشگاه علوم پزشكی ایران، از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل خواهند شد.
وی افزود: فعالیت مراكز آموزشی طبق روال قبل است و بر اساس بررسی‌های كه انجام شده‌ هیچ تغییری نكرده است؛ تنها در راستای كوچك كردن مراكز دانشگاهی، از سوی معاونت انسانی ریاست جمهوری این پیشنهاد داده شد كه 1800 نیروی پرسنل دانشگاه علوم پزشكی ایران كه از كرج مراجعه می‌كردند در شهرستان البرز به ادامه فعالیت بپردازند.
تركستانی تصریح كرد: با وجود این وضعیت، تنها در پرسنل و مدیریت كلان دانشگاه تغییراتی صورت گرفته است و خوابگاه، كلاس و بیمارستان آموزشی هیچ تغییری نخواهند كرد.


10 آبان 1389 12:22
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟