دستگیری سرشاخه شركت هرمی اوریف لیم در اصفهان

دستگیری سرشاخه شركت هرمی اوریف لیم در اصفهان

خبرگزاری موج - یكی از سرشاخه‏های شركت هرمی اوریف لیم كه اقدام به عضوگیری در اصفهان می‏كرد، توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این استان دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار موج از اصفهان، سرهنگ میر عباس صوفی وند رییس پلیس امنیت عمومی استان اظهار داشت: در پی كسب خبری مبنی بر این كه متصدی یك واحد صنفی خدمات رایانه‏ای اقدام به تبلیغات و عضو گیری برای شركت هرمی اوریف لیم پرشیا می‏كند، موضوع در دستوركار ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومی این یگان قرار گرفت.
وی افزود: پس از انجام تحقیقات لازم و كسب اطمینان از درستی موضوع ماموران با هماهنگی مقام قضایی از واحد صنفی مذكور بازدید كردند.
این مقام مسئول عنوان داشت: در این بازرسی، تعداد دو بسته حاوی تبلیغات شركت، دفترچه سفارش مشتری، خبرنامه شركت اوریف لیم، راهنمایی مشاور فروش، آئین نامه، دوره آموزشی، هدف و نحوه برنامه ریزی، نحوه اسپانسر شدن و دایركتورهای الماس، قرارداد نمایندگی فروش و همچنین تعداد 117حلقه سی دی و دی وی دی، به همراه تعداد یك دستگاه كیس رایانه حاوی موارد غیرمجاز كشف و ضبط شد.
رییس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: در این رابطه، واحد صنفی پلمب و متصدی آن به نام پژمان – ش دستگیر شد.
سرهنگ صوفی وند خاطرنشان كرد: متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
این مقام انتظامی در پایان با اشاره به فعالیت هرمی شركت اوریف لیم در ایران، هرگونه عضویت و فعالیت در شركت‏های هرمی را غیر قانونی عنوان كرد و اظهار داشت: باتوجه به این كه فعالیت این شركت‏ها موجب اختلال در سیستم اقتصادی كشور و همچنین باعث ازبین رفتن اموال و دارایی مردم می‏شود، در این خصوص پلیس امنیت عمومی براساس قانون به شدت با این شركت‏ها و اعضای آنها مقابله می‏كند.

10 آبان 1389 13:50
اخبار مرتبط
دو سرشاخه اصلی شركت هرمی "اوریف لیم" در مشهد دستگیر شدند
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟