مهلت ثبت‌نام طرح پزشك خانواده تا پایان آبان‌ تمدید شد

در چهار محال و بختیاری؛
مهلت ثبت‌نام طرح پزشك خانواده تا پایان آبان‌ تمدید شد
رئیس دانشگاه علوم پزشكی چهارمحال و بختیاری گفت: مهلت ثبت نام در طرح پزشك خانواده تا پایان آبان‌ماه جاری در این استان تمدید شد.
رضا ایمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهركرد‌ اظهار داشت: با توجه به استقبال از برنامه و به منظور رفاه حال مردم مهلت ثبت نام در برنامه پزشك خانواده تا پایان آبان‌ماه جاری تمدید شد.
وی افزود: برهمین اساس شهروندان ساكن در شهرستان‌های بروجن، فارسان، لردگان و شهرهای فرخشهر و هفشجان تا پایان آبان فرصت دارند با مراجعه به مراكز بهداشتی، درمانی و پایگاه‌های بهداشت شهر خود نسبت به ثبت نام در برنامه پزشك خانواده اقدام و از مزایای آن بهره‌مند شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی چهارمحال و بختیاری با بیان اینكه هم اكنون طرح پزشك خانواده در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت در حال اجراست، افزود: برهمین اساس در برنامه پنجم توسعه كشور این طرح در شهرهای 20 تا 50 هزار نفر جمعیت در آینده‌ای نزدیك اجرایی می‌شود.
وی اجرای عدالت در سلامت افراد جامعه را از مهم‌ترین شاخصه‌های این طرح برشمرد و گفت: این طرح یكی از محوری‌ترین و كلیدی‌ترین برنامه‌های نظام سلامت در كشور محسوب می‌شود.
ایمانی افزود: كاهش هزینه درمان، تقدم پیشگیری بر درمان، مراجعه مداوم بیماران به پزشكان متخصص، ارتقای سطح سلامت بیماران، اجرای عدالت در سلامت، افزایش كیفیت خدمات و تسهیلات به افراد جامعه از مهم‌ترین رویكرد اجرای طرح پزشك خانواده محسوب می‌شود.
وی با تأكید بر ضرورت اجرای طرح پزشك خانواده در این استان، گفت: در طرح پزشك خانواده، بیماران مورد مشاوره بهداشتی قرار می‌گیرند و می‌توانند با آگاهی كامل برای درمان بیماری خود اقدام كنند.
ایمانی ادامه داد: هزینه‌های درمانی كه در حال حاضر وجود دارد، هم مردم و هم بیمه‌ها از پرداخت آن عاجز هستند و با اجرای طرح پزشك خانواده این مشكل نیز حل می‌شود.
وی افزود: در این طرح 30 درصد از هزینه‌های درمان را مردم و 70 درصد را بیمه پرداخت می‌كند كه این امر در كاهش هزینه‌های درمان بسیار تاثیر دارد.

10 آبان 1389 11:52
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟