كمبود نیرو و بودجه مهمترین مشكل بیمارستان است

سرپرست بیمارستان شیروان:
كمبود نیرو و بودجه مهمترین مشكل بیمارستان است
سرپرست بیمارستان شیروان گفت: كمبود نیرو و بودجه مهمترین مشكل این بیمارستان است.
دكتر بهمن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: با وجود مصوبه‌ای مبنی بر افزایش پرسنل بیمارستان، تاكنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.
وی ادامه داد: نیاز مالی این بیمارستان زیاد اما منابع اعتباری آن بسیار كم است.
وی افزود: سعی بر این است تا برای خدمات ‌رسانی بهتر به مردم این شهرستان، تغییرات ساختمانی صورت گیرد و با توجه به این كه انجام امورات ساختمانی نیازمند زمان بیشتری است امید می‌رود با كمك خیرین این شهرستان خدماتی را انجام دهیم كه بخش اورژانس این بیمارستان در سطح كشوری نمونه شده و با حداقل امكانات، حداكثر استفاده برده شود.
این مسوول با اشاره به این كه بیمارستان این شهرستان با كمبود پزشك مواجه است، عنوان كرد: درخواست 10 پزشك در زمینه‌های مختلف (مغز و اعصاب، قلب و...) داده شده اما حضور آنان فضا و امكاناتی را در سطح بیمارستان می‌طلبد كه در این راستا با كمبود فضا و امكانات برای پزشكان مواجه هستیم.
جعفری گفت: در این بیمارستان سه اورژانس 115 به‌صورت شبانه‌روزی فعال است.
وی نبود اتاق جراحی را از مشكلات بخش اورژانس دانست و افزود: در ارزشیابی اورژانس بیمارستان وجود اتاق جراحی ملاك است اما اورژانس شهرستان شیروان اتاق جراحی ندارد.
وی خاطرنشان كرد: این بیمارستان در ابتدای ساخت دارای 96 تختخواب بود كه تعداد تخت‌های آن به 120 و 160 تختخواب افزایش یافت و با این وضعیت لازم است چارت سازمانی آن نیز ارتقا یابد و بخش اورژانس آن مجهز به اتاق عمل شود تا از بخشی از مشكلات شهر در این زمینه نیز كاسته شود.
جعفری یادآور شد: مساحت بیمارستان شیروان شش هزار مترمربع است كه اكنون 280 پرسنل در آن مشغول به فعالیت هستند.

10 آبان 1389 8:54
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟