10 آموزشیار جذب آموزش و پرورش قائمشهر شدند

رئیس نهضت سوادآموزی قائمشهر:
10 آموزشیار جذب آموزش و پرورش قائمشهر شدند
رئیس نهضت سوادآموزی قائمشهر گفت: از بین 53 آموزشیار واجد شرایط این شهرستان تنها 10نفر به عنوان حق‌التدریسی جذب آموزش و پرورش قائمشهر شدند.
حجت‌الاسلام فیض الله مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قائمشهر اظهار داشت: قائمشهر نخستین شهرستان و تنها كلانشهر استان مازندران است كه در سال گذشته پایان بی‌سوادی را در شهرستان اعلام و جشن شكرگزاری را برگزار كرده است.
وی با بیان اینكه در شهرستان قائمشهر بی‌سواد صفر زیر 50 سال وجود ندارد، گفت: درصد باسوادی شهرستان قائمشهر 72/99 درصد است.
مرادی بیان داشت: بعد از دوره آموزش و پایان بیسوادی 120هزار نفر در شهرستان قائمشهر، مرحله تثبیت سواد آغاز شده و چون این باسوادان از سنین بالا بوده و احتمال فراموشی مطالب آموخته شده در آنان زیاد است آموزشیاران به تثبیت سواد آنان در پایه پنجم ابتدایی می‌پردازند.
وی با بیان اینكه در شهرستان قائمشهر 112آموزشیار فعالیت می‌كنند، تصریح كرد: تمامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی شهرستان قائمشهر كارشناس و تعدادی نیز كارشناس ارشد و دانشجوی دكتری هستند.
رئیس نهضت سوادآموزی قائمشهر خاطرنشان كرد: بنا بر قول وزیر آموزش و پرورش كه تاكید داشتند آموزش و پرورش خرید خدمات نداشته باشد و از آموزشیاران نهضت به عنوان حق التدریسی استفاده كند، با این وجود این شرایط در سال جاری فراهم نشده و قول استخدام به سال 90 محول شده است.
وی در ادامه افزود: ما انتظار برآورده شدن این قول را از سوی وزیر داریم چرا كه 53 نفر از آموزشیاران ما ورودی سال 82 و با سابقه 70 تا 90 ماه تدریس هستند.
مرادی افزود: از بین 53 واجد شرایط استخدام10نفر از طریق آموزش و پرورش جذب شدند.

8 آبان 1389 8:9
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟