70 نفر از متخصصین پزشكی تازه فارغ‌التحصیل شده استخدام شدند

70 نفر از متخصصین پزشكی تازه فارغ‌التحصیل شده استخدام شدند
مسئول واحد تولید و نظارت متخصصین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكی اصفهان گفت: بیش از 70 نفر از متخصصین پزشكی تازه فارغ‌التحصیل شده در بخش‌های مختلف درمان استان اصفهان استخدام شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر كشاورزیان صبح امروز در مراسم معارفه فارغ‌التحصیلان 18 رشته تخصصی پزشكی در تالار هشت‌گوش دانشگاه علوم پزشكی اصفهان‌ اظهار داشت: بیش از 70 نفر از متخصصین پزشكی تازه فارغ‌التحصیل شده در بخش‌های مختلف درمان استان اصفهان استخدام شدند.
وی بیان داشت: اواخر مهر ماه هر سال، فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف پزشكی از سوی وزارت بهداشت به دستگاه‌های مختلف بهداشت و درمان معرفی می‌شوند.
مدیر واحد تولید و نظارت متخصصین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكی اصفهان خاطرنشان كرد: دانشگاه علوم پزشكی اصفهان همزمان با سایر استان‌ها، فارغ‌التحصیلان رشته‌های تخصصی پزشكی از جمله بیهوشی، اطفال، زنان و زایمان، جراحی عمومی و دیگر رشته‌ها را در تمام بخش‌های بهداشت و درمان با اولویت مناطق محروم معرفی كرد.
وی ادامه داد: فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف پزشكی به علت اینكه از یك محیط كاملاً آموزشی به فضای درمان وارد می‌شوند نیاز به آموزش قوانین و مقرارت پزشكی دارند كه در بسیاری از مواقع نا‌آگاهی از این امور سبب خطای پزشكی در این افراد می‌شود.
وی افزود: دانشگاه علوم پزشكی اصفهان در حركتی متمایز از كشور با برگزاری جشن معارفه، متخصصین پزشكی را در قابل چهار كارگروه با گواهینامه‌های پزشكی، آشنایی با تخلفات پزشكی، آگاه‌سازی نسبت به دستورالعمل‌های وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشكی اصفهان و اشاعه حاكمیت بالینی آشنا كرد.
كشاورزیان با بیان اینكه فارغ التحصیلان پزشكی در زمان آموزش بیشتر مسائل علمی را فرا می‌گیرند و كمتر نسبت به قوانین جانبی پزشكی آشنا می‌شوند، ادامه داد: فارغ‌التحصیلان این رشته نسبت به سایر پزشكان خطای بالایی ندارند.

8 آبان 1389 0:1
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟