تغییر سیاست‌های اعزام دانشجو به خارج

تغییر سیاست‌های اعزام دانشجو به خارج
مدیر كل بورس و امور دانشجویان خارج با بیان اینكه از ابتدا تاكنون روند اعزام دانشجویان بورسیه به خارج از كشور تقریبا هدفمند نبوده است، گفت: سعی می كنیم از این پس اعزام دانشجویان به خارج را هدفمند كنیم.
حسن مسلمی نایینی امروز جمعه در هفدهمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها با حضور در غرفه مهر با بیان این خبر گفت: تصمیم داریم در زمینه اعزام دانشجویان بورسیه به خارج از كشور نگاهی به مشكلات داخل كشور داشته باشیم و پایان نامه ها و رساله های دكتری نیز در قالب مشكلات داخل كشور پیاده شود.
مدیر كل بورس و امور دانشجویان خارج از كشور افزود: سعی می كنیم اعزام ها از این پس هدفمند شود چرا كه احساس می كنیم از ابتدا تاكنون آنچه در قالب اعزام دانشجویان به خارج از كشور صورت گرفته هدفمند نبوده است و صرف این انجام شده كه فردی به خارج از كشور برود مدرك دكتری بگیرد و دوباره به كشور بازگردد.
وی از عدم انطباق موضوع پایان نامه برخی دانشجویان بورسیه خارج از كشور با مشكلات و نیازهای داخل كشور انتقاد كرد و گفت: باید موضوع هدفمندشدن اعزام ها و نگاه به نیازهای داخل كشور مورد توجه قرار بگیرد و مسائل و جوانب مختلف آن بررسی شود.

7 آبان 1389 11:50
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟