جزییات برگزاری آزمون استخدامی بانك ملت اعلام شد

جزییات برگزاری آزمون استخدامی بانك ملت اعلام شد

به منظور ارائه بهترین خدمات مالی و بانكی به مشتریان گرامی و بر اساس ضوابط آیین نامه استخدامی نظام بانكی دولتی، بانك ملت از میان متقاضیان واجد شرایط در مقاطع تحصیلی لیسانس، فوق دیپلم و دیپلم در رده شغلی متصدی امور اداری/ بانكی پس از موفقیت در تمام مراحل استخدامی نیروی انسانی مورد نیاز خود را استخدام می نماید.
فیروز حاجی مسوول اداره استخدام بانك ملت در گفتگو با خبرنگار هفته نامه بازاركار، با اعلام مطلب فوق گفت: به حول و قوه الهی این بانك در راستای تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز و نیز توسعه شبكه و ارایه خدمات مالی با راهبرد مشتری مداری، از میان برادران و خواهران واجد شرایط و پس از طی مراحل آزمون كتبی، آزمون شفاهی، گزینش و معاینات پزشكی در27 استان كشور استخدام می نماید.
وی با بیان اینكه رشته های مورد نیاز در مقطع تحصیلی لیسانس شامل مدیریت (بازرگانی، بانكداری، صنعتی، دولتی)، حسابداری، و اقتصاد (نظری، بازرگانی) می باشد، در خصوص سایر مقاطع مورد نیاز افزود: رشته های مورد نیاز بانك در مقطع فوق دیپلم شامل كامپیوتر، حسابداری، مدیریت(بانكداری، بازرگانی، صنعتی و دولتی) و دیپلم نیز شامل رشته های ریاضی فیزیك، علوم تجربی، علوم انسانی، حسابداری، بانكداری، بازرگانی، كامپیوتر، امور اداری و امور مالی می باشد.
حاجی با تاكید بر اینكه حداقل معدل كل برای كلیه مقاطع تحصیلی 14 می باشد، از وجود شرط سنی برای مقاطع تحصیلی به عنوان یكی دیگر از شرایط عمومی استخدامی این بانك یاد كرد و در این باره تصریح كرد: دارا بودن حداقل 18 سال و حداكثر سن تا تاریخ 2/11/1383 برای دارندگان مدرك تحصیلی دیپلم 25 سال تمام، و فوق دیپلم 27 سال تمام و لیسانس 30 سال تمام از جمله شرایط مورد نیاز برای متقاضیان می باشد.
رییس اداره استخدام بانك ملت بومی بودن و سكونت در استان مورد تقاضا را به عنوان یكی دیگر از شرایط متقاضیان استخدام بیان كرد و در این باره تاكید كرد: رعایت مساله بومی بودن و سكونت در استان مورد تقاضا و نیز انتخاب شهر مورد درخواست با توجه به بعد مسافت محل سكونت متقاضی و شهر مورد نیاز بانك الزامیست.
وی زمان احتمالی اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی بانك را پایان بهمن ماه سال جاری اعلام كرد (تاریخ دقیق آن در روز برگزاری آزمون به سمع داوطلبان خواهد رسید) و در این باره افزود: پس از برگزاری آزمون كتبی، براساس دوبرابر ظرفیت مورد نیاز بانك نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان اقدام می شود تا پس از انجام سایر مراحل، قبول شدگان نهایی انتخاب گردند.
وی همچنین در خصوص مواد آزمون كتبی برای كلیه مقاطع تحصیلی و ضرایب آن گفت: مواد آزمون شامل ریاضیات با ضریب 3، ادبیات فارسی با ضریب 3، زبان انگلیسی با ضریب 2، و معارف اسلامی و اطلاعات عمومی با ضریب یك می باشد كه سطح سوالات در حد عمومی به تفكیك مقاطع تحصیلی مزبور خواهد بود.
لازم به ذكر است كه اطلاعیه استخدامی این بانك در شماره این هفته بازاركار درج شده است.


19 آذر 1383 14:51
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟